Skip to main content
Vraag

Nokia NT schuift niet over glasvezel aansluitpunt heen

  • June 25, 2026
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik ben vanochtend overgezet van Odido naar KPN , maar ik krijg het Nokia NT niet over het glasvezelpunt heen geschoven. Ik heb al op dit forum gezocht naar soortgelijke topics, maar alle tips die daarin staan werken niet. 

Er zat nog een oud kapje van Odido over het aansluitpunt heen en die heb ik verwijderd. 

Ook het zwarte dopje in de Nokia NT heb ik eraf gehaald. 

Toch wil het NT niet verder schuiven dan de witte vergrendeling aan de bovenkant van de glasvezel aansluiting. 

Ik heb KPN gebeld, en ze kunnen pas donderdag 2 juli een monteur sturen. 
De afspraak staat wel gepland en de medewerker heeft dit probleem geëscaleerd zei hij. 
Als hij daar niks op hoort heeft hij mij beloofd mij morgen nog even te bellen. 

Heeft iemand toch nog tips zodat ik het Nokia NT zelf kan aansluiten? Wellicht doe ik iets verkeerd?
 

4 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 25, 2026

Hoi ​@Stefan37 heb je al het instructiefilmpje bekeken op Youtube? Dat is vooral handig om te zien hoe iemand het voordoet:
 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 25, 2026

Kan je een foto maken van het witte kastje en hier plaatsen ​@Stefan37 ? Dan kunnen we (mee)kijken of ons iets opvalt. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 25, 2026

Zo hangt mijn aansluitpunt nu aan de muur. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 25, 2026

Hoi ​@Stefan37 heb je al het instructiefilmpje bekeken op Youtube? Dat is vooral handig om te zien hoe iemand het voordoet:
 

 

Dit filmpje heb ik inderdaad bekeken. Dankjewel!