Skip to main content

Gister mijn welkomstcadeau ontvangen de nokia tablet t20.

Vervolgens opgeladen na een poosje vol.

Dus tablet aan om vervolgens aan de gang te gaan om te installeren. Tablet gaat aan en vraag welke taal ik wil.

Echter nu komt het probleem de tablet reageert nergens om aanraken scherm. Wat ik ook doe kom niet verder.

Tablet met de powerknop uit en weer aan maar blijft het zelfde.

Lijkt mij dus al vanuit de doos defect.

Nu is mijn vraag kan ik hier ook mee naar een KPN winkel of????? Tja hoe nu verder????

 

Groet Arnold

Hallo @Arnold21 

Deze actie wordt voor KPN door externe partner Sidekix uitgevoerd. Direct bellen met hen gaat het snelste verwacht ik.

Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Inmiddels Klantenservice KPN gesproken.

Samen met de alleraardigste medewerkster van alles geprobeerd om de tablet te resetten in de hoop.…

Helaas niks geholpen.

Vervolgens moest ik maar langs KPN winkel gaan.

Daar hebben ze ook nog wat geprobeerd, ook helaas Onder resultaat.

Nu is deze tablet onderweg naar Nokia voor onderzoek helemaal naar Hongarije.

We wachten af.


Hoi KPN,

Ik heb exact hetzelfde probleem als Arnold21 beschrijft, wellicht een productiefoutje. Ik heb nog met een active styles pen geprobeerd maar ook dan werkt het niet ik denk dat het touchscreen niet werkt.

 

Morgen maar even bellen met Sidekix

 


Hoi KPN,

Ik heb exact hetzelfde probleem als Arnold21 beschrijft, wellicht een productiefoutje. Ik heb nog met een active styles pen geprobeerd maar ook dan werkt het niet ik denk dat het touchscreen niet werkt.

 

Morgen maar even bellen met Sidekix

 

Ben er mee naar een KPN Winkel gegaan. Deze heeft te tablet te reparatie aangeboden bij Nokia. Tablet is toen door een koerier opgehaald en is naar Nokia in Budapest gegaan. Na een week was de tablet weer terug. Deze werkt nu goed. Natuurlijk onder garantie. Zover ik begreep is er een nieuw scherm ingekomen.


De gratis oordopjes die ik had gekregen bij een telefoon waren na 5 maanden stuk. Binnen 24 uur al ontvangen in Hongarije en na 72 uur een nieuw setje ontvangen. De service van Nokia heb ik als zeer prettig ontvangen maar dit is wel een slecht begin voor u.


Mijn T20 sloeg eerst op hol. Daarna geen bediening mogelijk. Ook aan/uitzetten niet, opnieuw opstarten ook niet. Wel nog een beveiligingsupdate kunnen downloaden, maar installeren lukt niet want de buttons reageren niet.


Hier hetzelfde probleem, echter word ik door KPN van het kastje naar de muur gestuurd.

KPN winkel zegt er niks mee te kunnen doen,  KPN klantenservice zegt Sidekix te bellen.

Deze sturen mij weer terug naar KPN.

KPN weer gebeld, werd weer afgescheept.

Al met al .... waardeloos ... ik heb totaal niks aan mijn tablet 

Bedankt KPN !!!!

Â