Skip to main content

Goedemiddag,

 

Wij zijn kort geleden verhuisd naar onze nieuwe woning en daarbij hebben wij een internet & tv abonnement bij jullie afgesloten. Nu is het zo dat het nog circa 4-6 weken duurt, voordat de glasvezelkabel bij ons in de meterkast wordt aangesloten. Nu heb ik op het Forum gelezen dat er een oplossing is, middels een noodpakket. Graag zou ik willen weten of dit pakket ook bij ons geleverd kan worden, zodat wij de tijd kunnen overbruggen tot de glasvezelkabel is geïnstalleerd.

 

Groet,

Jurian de Graaf

Hallo @Jurian de Graaf Jurian, dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Je hebt op dit moment dus geen alternatief in huis via een andere aanbieder of over ADSL? Is er nog aangeven waarom de oplevering is uitgesteld en wat was de oorspronkelijke opleverdatum?

 


Goedemiddag Remco,

 

Op het moment ligt er geen enkele verbinding in het huis, dus de mogelijkheden zijn beperkt. De vorige eigenaar van de woning heeft er niet voor gekozen om het glasvezelnetwerk aan te laten sluiten in de meterkast, derhalve is dit nog niet gebeurd. Wij hebben dit meteen aangevraagd toen duidelijk werd dat wij de woning hadden gekocht. Na anderhalve maand duwen en trekken via KPN Netwerk heb ik afgelopen vrijdag eindelijk te horen gekregen dat er aan wordt gewerkt maar dat er nog 4 tot 6 weken overheen kan gaan, voordat de aansluiting wordt gerealiseerd.

 

Groet,

Jurian de Graaf


Beste Remco,

 

Ik heb helaas nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik zou graag willen weten of ik gebruik van het noodpakket kan maken, zodat de tijd kunnen overbruggen tot en met het aansluiten van de glasvezelkabel.


Ik was even vrij Jurian, excuses daarvoor. Ik heb even gekeken en als ik zo kijk heb ik zelf onder de geldende voorwaarden niet de mogelijkheid om een noodpakket op te sturen. Die zijn namelijk erg schaars en gereserveerd voor wanneer er aan de kant van KPN wat misgaat bij storingen of langdurig onderhoud. Niet bij de levering van een nieuwe verbinding. Ik stuur je ook even een PB.