Skip to main content

Beste KPN moderator, 

Ik heb sinds begin augustus geen internet thuis doordat KPN Netwerk geen glasvezelaansluiting heeft aangesloten naar ons nieuwbouwappartement. Maar het kastje etc is wel. 

Volgens KPN netwerk kan dit zelfs 12 tot 15 weken gaan duren.. Ik wil graag gebruik maken van een noodpakket in de tussentijd, maar volgens mevrouw aan de telefoon kan ik dat niet aanvragen omdat ik reeds een mobiel nummer heb bij KPN. Mijn vrouw heeft dat niet en zij zit nu zonder internet thuis. Ik kan niet thuisblijven om mijn vrouw internet te geven zodat zij thuis kan werken. 

 

Ik wil daarom via deze weg heel graag dit noodpakket willen aanvragen, want mijn tv/laptop en allerlei andere apparaten kunnen niet via mijn hotspot internet ontvangen. Dat gaat echt via WIFI en niet via hotspot.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Dank alvast.

 

Groet,

Fahim

Hi @Fahimmm! Vervelend te horen dat het nog zo lang duurt voor de aansluiting er is. Ik wil graag kijken waarom in dit geval de keus gemaakt is geen Direct Online Pakket te versturen. 

Ik snap het standpunt van de medewerker wel. Maar ik begrijp ook dat je aan een bundel op een mobiel toestel niks hebt als dat toestel niet van jezelf is. 

Vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan onderzoek ik het.