Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Glasvezel blijkt niet aangelegd te zijn door de aannemer tot in de woning (was aangegeven dat dit wel was gebeurd) ik heb dezelfde dongel gekregen, maar deze werkt ook niet. 

Kan ik ook het juiste pakket krijgen?

 

Gr. Sjors


Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Sjors01 Hi Sjors, welkom op ons forum!

Om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Wat rot dat je er achter komt dat je glasvezelaansluiting nog niet tot in huis ligt. Daar bovenop werkt je noodpakket nog niet lees ik 😞 Goed dat je aan de bel trekt. We kijken graag even met je mee. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Als je hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.


Hoi Alexandra,

 

Inmiddels heeft een van je collega's me telefonisch goed geholpen en werkt de verbinding.

 

Gr. Sjors


Hoi Alexandra,

 

Inmiddels heeft een van je collega's me telefonisch goed geholpen en werkt de verbinding.

 

Gr. Sjors

@Sjors01 Super, fijn dat het opgelost is. Als we iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.


Helaas bleek de oplossing van korte duur. Inmiddels 3 a 4 keer gebeld. Er is opgewaardeerd, maar de verbinding klapt er constant na een minuut of 5 weer uit en daarna is er geen verbinding meer te krijgen.

Verbinding zonder internet of kan IP adres niet vinden komen ook voorbij en het groene lampje bij internet blijft maar knipperen.

Inmiddels zijn we een week verder en is er nog geen internet. Inmiddels ben ik ook al door m'n mobiele abonnement. Kunnen jullie me aub helpen KPN? Als het niet via het noodpakket kan dan graag via m'n eigen databundel op m'n telefoon.


@Sjors01 Ik heb een weekbundel van 100GB voor je toegevoegd aan je mobiele nummer. Dat tegoed kan je meteen gaan gebruiken. Ik vind het rot om te horen dat het allemaal zo stroef verloopt en je noodpakket niet lekker werkt. Is daar in de tussentijd nog iets in veranderd? Ik hoop dat je je intussen kan redden met de extra bundel op je mobiel.


Bedankt! De dongel werkt soms wel en soms niet. Morgen komen ze de glasvezel aansluiting aanleggen en dan hoop ik dat we zo snel mogelijk stabiel internet en tv hebben.