Op vrijdag 1 februari jl. ben ik verhuisd. Dit hebben wij tijdig aangegeven bij KPN waarop vervolgens een monteurafspraak is geregeld op 21 februari. Om de tussenliggende tijd te overbruggen, hebben wij een noodpakket (Huawei Mobile WiFi, E5785) ontvangen. Ons is verteld dat wij deze kunnen gebruiken totdat de monteur is langsgeweest.
Nu hebben wij de bijgevoegde simkaart op zaterdag 02 februari geactiveerd. Gisteravond bereikten wij bijna het limiet van 50GB. Dit markeerde de start van mijn problemen:
- 1e telefoontje: Gisteravond heb ik gebeld met KPN om een nieuwe databundel te ontvangen. Mij is verteld dat dit enkele ogenblikken zou duren en dat ik blijvend gebruik kon maken van het noodpakket.
- Vanochtend werkte het noodpakket niet. Ik heb hierop voor de tweede keer gebeld. De service medewerkster begreep mijn issue niet en dat resulteerde er zelfs in dat de verbinding per abuis werd verbroken. Erg onplezierige ervaring.
- Hierop heb ik nog een keer gebeld, totdat ik eindelijk wel een capabele medewerker aan de lijn kreeg. Deze vertelde mij dat de simkaart na een week automatisch gedeactiveerd wordt. Hij heeft aangegeven dat de simkaart weer is geactiveerd, maar dat dit 1 werkdag zou duren.
Ik ben ontsteld, verrast en zeer teleurgesteld om de volgende redenen:
- bij jullie is bekend dat wij tot 21 februari (monteurafspraak) het noodpakket zouden gebruiken. Waarom wordt onze simkaart na 1 week gedeactiveerd?
- Het is een noodpakket. Waarom duurt het heractiveren van een simkaart 1 werkdag? Nu hebben wij niet de mogelijkheid om gebruik te maken van ons internet in het weekend, terwijl wij wel gewoon betalen voor jullie service
- In welke wereld van customer service is het gebruikelijk dat het gesprek plotseling wordt verbroken?
Ik vind de trage dienstverlening in een periode dat een noodpakket nodig is, zeer teleurstellend. Kunnen jullie hier alsnog iets aan doen? Voorts verwacht ik een compensatie voor de periode dat wij niet gebruik kunnen maken van jullie dienstverlening, daar wij wel gewoon betalen voor jullie dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
Steven.