Skip to main content

Hallo, 

Internet/tv ligt er hier sinds maandagavond 24 april af. Monteur 25e geweest, noodpakket internet/Digitenne besteld. Donderdag kunnen ophalen (waarom wordt dat niet thuis bezorgd?). Geïnstalleerd, maar doet het niet, niet mee te verbinden. Digitenne zou alle zenders moeten geven, alleen 1,2 en 3 zit er op.

Overal de instructies gevolgd, maar hier hebben we niks aan. Morgen wordt het als het goed is hersteld. Voor de gemiste week wil ik compensatie.

Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt.

Gr.

P. Bakkum

 

Hallo @Bakkum_Vr ,

Een moderator wil graag jouw Digitenne (laten) activeren. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

CAS nummers zijn toegevoegd aan profiel. Vanmorgen weer klantenservice gebeld, alles doorgegeven, zou met een half uur werken, resultaat na halve dag, niks doet het. 

10 dagen geen internet/tv/telefoon en geen service voor een product waar we voor betalen. Wanneer wordt dit opgelost? Moet ik hiervoor 4 keer bellen, forum berichten plaatsen omdat je kpn anders nauwelijks kan bereiken? 


Hi @Bakkum_Vr! Vervelend dat de noodoplossing niet werkt. Ik heb het zojuist doorgegeven. Binnen 24 uur moet alles het weer doen. Zet voor de zekerheid de Digitenne aan. De tv waarop deze is aangesloten hoeft niet aan te blijven staan. 

Wil je hier laten weten of morgen rond deze tijd alles het weer doet? 


Reparatie van de kabel is tegen verwachting in vanmiddag gerepareerd. Daarmee vervalt de noodzaak. 


@Bakkum_Vr dat is de best mogelijk melding. Als ik nog iets voor je in de zaak kan betekenen hoor ik het graag!