Skip to main content

We hebben een noodpakket ontvangen met 100gb aangezien glasvezel eind volgende maand pas aangesloten kan worden. Deze werkte een paar dagen perfect. Sinds vandaag krijg ik geen internet meer via het Alcatel boxje. Het boxje brand gewoon en wordt ook gevonden als ik het via wifi zoek. Alleen zodra ik de wifi verbind wordt aangegeven dat er geen netwerk beschikbaar is. Het lijkt erop dat de sim kaart niet gevonden wordt of niet actief meer is. Het lijkt me sterk dat 100gb binnen 3 dagen verbruikt is. Aangezien dit uitsluitend weer op een zaterdag gebeurt zal ik tot maandag moeten wachten om contact te leggen met jullie. Wat nu?

Hallo @Xardorian 

 

Als je ook gebruik maakt van streaming diensten dan kan het hard gaan met die databundel.

Een noodbundel zou je makkelijk zelf op moeten kunnen waarderen door het gratis nummer 0800-0402 te bellen met het mobiele nummer dat bij KPN als contact telefoonnummer geregistreerd staat, dan hoor je automatisch de vraag te krijgen of je de noodbundel op wil waarderen.
Hopelijk doet hij het daarna weer.

 


Is al een keer geprobeerd op te waarderen met 50gb. Zou binnen een uur een mail krijgen om het te bevestigen maar nog steeds niks ontvangen. Dit was rond 22:43. Ben. Og steeds aan het wachten op de mail ondertussen 01:12 in de nacht. 


Hoi @Xardorian, welkom op ons forum!
Wat GeSp noemt klopt, de snelste manier om hem op te waarderen is even te bellen. Er kan helaas wel even overheen gaan voordat de bundel actief is. Als dat handmatig gedaan moet worden kan daar een werkdag overheen gaan.


Hoi ik heb gebeld voor het noodpakket op te waarderen en het is inmiddels 2 uur later al en nog staat het er niet bij kunnen jullie dit oplossen


Het kan hier altijd even duren voor je een reactie hebt, ik ga er vanuit dat je de bundel inmiddels hebt, dat kan een werkdag duren


Er wordt een nieuw noodpakket gestuurd maar intern gaan ze eerst vandaag nog kijken voor een oplossing