Skip to main content

Hi, 

Afgelopen vrijdag heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice om de verhuizing wat plaats zou vinden op 14 nov te verschuiven naar 21 nov. De medewerker gaf aan dat het door het weekend mogelijk niet op tijd verwerkt kan worden, waardoor de verbinding mogelijk wordt beëindigd op het oud adres op zondagavond en dat er door de wijziging ook geen verbinding zal zijn op het nieuw adres. Dan heb je op beide adressen geen verbinding. Vandaar was de voorstel om de ingangsdatum op de 14de laten doorgaan, en wij zouden op het mobiele nummer 50GB krijgen. Tot op heden is deze bundel nog niet geactiveerd. Dit zou vrijdag 11 nov al geregeld zijn.

Kan dit aub hierbij geregeld worden? 

Alvast bedankt! 

08000402


Goedemorgen @JessieK, welkom op ons forum. Je hebt de extra bundel nog niet gekregen lees ik, goed dat je aan de bel trekt.

Ik zie dat @kevster je hierboven al het telefoonnummer van onze klantenservice heeft gegeven. De snelste weg voor hulp hierbij is inderdaad door even te bellen.

We kunnen je ook helpen via het forum als je dat liever hebt. Dat kan iets langer duren. Vul in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef ons daarna hier een seintje.