Skip to main content

Gisterochtend was de monteur langs geweest en heeft een noodpakket voor mij aangevraagd die vandaag bezorgd zou moeten worden, ik was dus de hele dag thuis gebleven om het in ontvangst te nemen, maar helaas niks. Graag wil ik weten wanneer ik het kan verwachten, ik zit al nl 3 dagen zonder internet. Dank U alvast!

Heeft u een bevestiging per mail of sms ontvangen?


Beste @channy906, welkom! Ik hoop dat je 'm inmiddels binnen hebt! Zo niet, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag verder. 


Bedankt voor je privébericht! Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik vind het uitermate vervelend dat je nog steeds geen noodpakket hebt. Mijn excuses daarvoor! Vandaag komt de monteur toch? Wil je nog even laten weten wat daar uitgekomen is? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!


Monteur is langs geweest en heeft het helaas niet kunnen herstellen, er moet graafwerkzaamheden komen en dat wordt nog ingepland. Dus nog steeds noodpakket nodig!! 


Een andere monteur is langs geweest en als het goed is krijg ik het noodpakketje morgen. Hopelijk komt het dit keer wel goed.


Ik hoop het ook! Wat vervelend dat het nu nog niet opgelost is 😞. Hopelijk alsnog snel! Je weet mij te vinden als ik nog iets voor je kan doen. 


Heeft de monteur alles op kunnen lossen, @channy906?


Noodpakket ontvangen, wacht nu op een bericht voor verdere internet herstel werkzaamheden. Dank u


Gelukkig maar! Hopelijk wordt alles snel in orde gemaakt en kan je weer gebruik maken van onze diensten! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â