Skip to main content
Vraag

Noodpakket niet ontvangen

  • September 25, 2020
  • 9 reacties
  • 47 keer bekeken

Gisterochtend was de monteur langs geweest en heeft een noodpakket voor mij aangevraagd die vandaag bezorgd zou moeten worden, ik was dus de hele dag thuis gebleven om het in ontvangst te nemen, maar helaas niks. Graag wil ik weten wanneer ik het kan verwachten, ik zit al nl 3 dagen zonder internet. Dank U alvast!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 25, 2020

Heeft u een bevestiging per mail of sms ontvangen?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @channy906, welkom! Ik hoop dat je 'm inmiddels binnen hebt! Zo niet, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag verder. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt voor je privébericht! Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik vind het uitermate vervelend dat je nog steeds geen noodpakket hebt. Mijn excuses daarvoor! Vandaag komt de monteur toch? Wil je nog even laten weten wat daar uitgekomen is? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2020

Monteur is langs geweest en heeft het helaas niet kunnen herstellen, er moet graafwerkzaamheden komen en dat wordt nog ingepland. Dus nog steeds noodpakket nodig!! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2020

Een andere monteur is langs geweest en als het goed is krijg ik het noodpakketje morgen. Hopelijk komt het dit keer wel goed.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik hoop het ook! Wat vervelend dat het nu nog niet opgelost is :-(. Hopelijk alsnog snel! Je weet mij te vinden als ik nog iets voor je kan doen. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heeft de monteur alles op kunnen lossen, @channy906?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2020

Noodpakket ontvangen, wacht nu op een bericht voor verdere internet herstel werkzaamheden. Dank u


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Gelukkig maar! Hopelijk wordt alles snel in orde gemaakt en kan je weer gebruik maken van onze diensten! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â