Skip to main content

Hallo, 

Wegens verhuizing zitten wij al een tijdje zonder internet. Een aantal dagen voor de verhuizing viel het internet bij ons oude adres uit en nu, 9 dagen later hebben we hier ook nog niks. De verbinding zou de 14e actief zijn, maar aangezien dat nog even duurt, zouden we een noodpakket toegestuurd krijgen. Is daar ook een track en trace van? Zou het graag een dag vantevoren willen weten, want dan hoeven we geen dure extra bundels bij te kopen.

Alvast bedankt, 

 

Astrid 

Hallo @Astridd88, welkom op het KPN Forum. Erg jammer om te lezen dat de verhuizing van het Internet en TV pakket minder voorspoedig verloopt dan gehoopt. Er is een noodpakket onderweg? We kijken graag even met je mee hoe dat ervoor staat. Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens: naam contractant, klantnummer en nieuwe + oude adresgegevens? Geef je hier een seintje als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we voor je aan de slag :) 


Hoi Nadia, 

 

Gegevens zijn aangepast. Ik hoop dat je snel een antwoord voor me hebt. 

 

Groet, 

Astrid 

 


Hoi @Astridd88, hoewel het niet lang meer zal duren ben je momenteel nog niet overgezet van Telfort naar KPN. Hierdoor kunnen wij je gegevens nog niet inzien en helaas ook nog niet goed helpen.
Op dit moment kun je hiermee het beste terecht bij mijn collega's van Telfort. De snelste manier om met hen in contact te komen is via www.telfort.nl/contact of door te bellen naar 0900-9596


Reageer