Skip to main content

Ik heb mijn noodpakket telefonisch opgewaardeerd naar in heb na ruim 24 uur nog geen nieuw saldo. Ik begrijp uit eerdere topics dat jullie ook via dit forum opwaarderen. Hoe pak ik dit aan?

Hoi @JLitaay! Ja wij kunnen dat ook, maar zijn niet per se sneller dan de klantenservice. We kijken graag even mee. Kun je het 097-/simkaartnummer van de simkaart in de dongel toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’ in je profiel? Laat even een berichtje achter als je dit gedaan hebt. Dan krijgen we een melding.


Ha @JLitaay, ik zie nu pas dat je je profiel aangevuld hebt! Ik heb het verzoek om opwaarderen nog eens voor je aangevraagd, al ga ik er eigenlijk een beetje vanuit dat jouw verzoek van het weekend ook al gehonoreerd is of dat in ieder geval heel snel zal gebeuren:sweat_smile:


Hi, bedankt voor de snelle reacties. Ik heb inmiddels twee keer gebeld, een keer via dit forum een verzoek gedaan maar ik heb nog geen extra data.

 

Ik heb de dongel inmiddels ook gereset maar nog steeds geen internet. Hebben jullie adviezen?