Skip to main content

Heb van KPN een noodpakket ontvangen. Na het aansluiten verliep dit prima totdat de data op was. 
Inmiddels twee keer gebeld met de hulplijn van KPN. Computerstem geeft aan dat tegoed wordt opgewaardeerd en dat er een bevestigings-sms wordt verzonden. Tot op heden nog steeds niets gehad en geen extra data ontvangen en dus geen WiFi….

waar kan ik zien hoe ver het staat met het opwaarderen van het data tegoed?

Hoi @DekkerSchagen, welkom hier. 

Nog steeds geen data? Want de computerstem moet je wel data geven, normaal is dat binnen 24 uur. 

In ieder geval mocht je het nog niet hebben is het snelste om even te bellen met 0800-0402 tot je een collega aan de lijn krijgt. 

Wil je liever via deze weg geholpen worden, dan kan dat natuurlijk ook. Wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi Bart_Z,

Is inmiddels opgelost nadat ik maandag 2x met een collega van je had gebeld.

Ik heb op dit moment weer data maar weet niet voor hoe lang?? Het hele gezin (5 personen) gebruikt de data dus het kan wel snel gaan. Maar als de Wifi er weer mee op houd ga ik weer bellen voor nieuwe data. Het nummer is nu bekend.


Helemaal goed. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, laat het dan weten. 

Hopelijk heb je snel weer gewone diensten heb je het noodpakket niet meer nodig.