Skip to main content

Ik heb inmiddels al 2 weken geen internet, noodpakket gehad om die reden. Ben nu al 5 dagen (sinds afgelopen maandag) aan het bellen met KPN om op te waarderen telefonisch. Elke keer wordt er aangegeven dat het is opgewaardeerrd maar heleaas komt dit toch niet door. Nu lees ik via de forum verschillende redenen die ze blijkbaar telefonisch niet weten maar kpn mederwerkers achter de forum wel op een of andere manier. Tijdes het opwaarderen worden de miniten ipv de MB’s opgewaardeerd, sim kaart die mogelijk maar eenmalig gebruikt kan worden etc etc…

Wie o wie kan me helpen daar ik al weken zonder internet zit nu en met kinderen zit die geen huiswerk kunnen maken online en een werkgever zit die verwacht dat ik me werk doe vanuit huis.

 

Lijkt allemaal via telefonisch niet serieus genomen te worden.

Hoi @Y.A., welkom, 

Wat vervelend dat het opwaarderen steeds niet lukt en dat je het idee hebt dat je bij mijn collega's geen gehoor krijgt. Ik zie dat jij jouw profiel al hebt ingevuld, ik neem voor jou rechtstreeks contact op met het noodpakket team om te kijken wat hier aan de hand is, 


Inmiddels hebben we iemand ook telefonisch gesproken die er een technische collega bij heeft gehaald. Als het goed is zou het nu opgewaardeerd moeten zijn. Nu vraag ik me af of ik bij de volgende keer dat ik moet opwarderen weer een week bezig ben zoals nu. Als ik weet war er percies mis gaat of mis ging kan ik dat meteen doorgeven bij het bellen.

Zou je kunnen kijken wat er nou precies aan de hand was/is


Hoi @Y.A., 

Fijn dat jouw noodpakket inmiddels is opgewaardeerd. Ik heb even voor je gekeken, ik zie dat er een aantal technische problemen waren die ervoor zorgden dat opwaarderen niet lukt. Ik hoop dat deze de volgende keer geen punt zullen zijn, maar zowel dan staat er voor mijn collega's een simpele oplossing in het systeem. Je mag je ook altijd hier melden. 


Hoi vanaf 7-4-2022 bezig met opwaarderen van het noodpakket met als resultaat dat ik nog steeds geen internet heb.


Na herhaaldelijk bellen nog steeds geen opwaardering van het noodpakket 


Hoi @Jodisana en @ditnognooitmeegemaakt, welkom. 

Wat onhandig dat het opwaarderen van het noodpakket niet lukt. Opwaarderen van een noodpakket gebeurt eigenlijk niet in het wekend, en op werkdagen wordt het tegoed doorgaans de eerst volgende werkdag bij geschreven. Is het inmiddels gelukt om jullie noodpakket op te waarderen via de klantenserivce?/Is het tegoed inmiddels bij geschreven? 

Â