Skip to main content

Ik heb ook al 3 dagen geen internet meer op mijn noodpakket.

Ik heb al meerdere keren met 0800 0402 gebelt. 

Het automatische bandje zegt dan dat het opwaarderen gelukt is.  Maar helaas…

Ik heb al langer dan een maand geleden glasvezel internet besteld maar ook hier alleen maar problemen mee. Omdat ze geen nt kastje geplaatst hebben doet niks het.

Ik heb al flink wat geld misgelopen omdat ik mijn werk niet fatsoenlijk kan uitvoeren en ga hier ook echt een schadevergoeding voor aanvragen.

Ik heb echt spijt van mijn overstap naar kpn.

Het contact krijgen met de juiste persoon is gewoonweg onmogelijk!

Ik heb niet overdreven al minimaal 2 uur gebelt met een automatisch bandje en als ik eindelijk een medewerker aan de lijn heb hebben ze te weinig ervaring om mijn probleem op te lossen.

Alsjeblieft HELP nu eens en los dit op!

Want dit is echt waardeloos dat ik overal zelf moet achteraan gaan!

 

Admin: afgesplitst

Ik heb al meerdere keren geprobeerd mijn noodmodem op te waarderen door te bellen met 0800 0402. Ik krijg een bandje eraan en die zegt dat het gelukt is. Maar helaas alweer 3 dagen geen internet en er is dus niks opgewaardeerd!

Ik zou afgelopen december al glasvezel internet moeten hebben. Maar helaas ook hier alleen maar problemen mee.  Omdat er bij mij geen nt kastje geplaatst is kan ik helemaal niks!

Ik heb al meerdere keren het probleem op te lossen door te bellen met de klantenservice.

Na niet overdreven uren te bellen met zo'n stom bandje eindelijk een medewerker aan de telefoon gekregen. Maar die hadden ook te weinig ervaring om het probleem op te lossen en ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik heb al flink wat geld mis gelopen doordat ik mijn werk niet fatsoenlijk kan uitvoeren omdat ik geen internet heb. Hier ga ik ook nog een schadevergoeding voor aanvragen.

Ik heb dan ook echt superveel spijt van mijn overstap naar KPN!

Ik ben echt ten einde raad en dit is ook het laatste wat ik ga proberen.

Dus HELP mij nu eens eindelijk en los dit probleem op!

Ik ben het beu met het bellen naar de klantenservice.

Ik vind het niet normaal dat ik alles zelf moet regelen om gebruik te maken van internet waar ik ook voor betaal.

Dus HELP nu eindelijk eens en bel mij om dit probleem op te lossen want ik weet het echt niet meer!

 

Admin: Onder je lopende topic verplaatst. Graag geen dubbele topics aanmaken. 

 


Als u gebruik gemaakt heeft van de overstapservice, dan zou u toch nog gewoon internet moeten hebben van de vorige provider?


????? Weer zo'n zinloos antwoord. Ik ben toch van ziggo naar kpn overgestapt. Waarom zou ik  als ik niet meer voor ziggo betaal wel internet van ziggo moeten krijgen.

Heb je het überhaupt gelezen wat er staat? 


Hi @Robgnl en welkom op het forum! Als het noodpakket opgewaardeerd moet worden kan het uiterlijk 24 uur duren voordat de data bijgeschreven is. Wacht dit dus die periode af. Mocht het daarna nog niet werken, bel met ons via 0800-0402 en spreek in dat je een storing hebt. Je krijgt dan vanzelf iemand aan de lijn. 🙂

Als u gebruik gemaakt heeft van de overstapservice, dan zou u toch nog gewoon internet moeten hebben van de vorige provider?

Wat Nick hier bedoelt is dat je naar ons over kunt stappen met behulp van de overstapservice. Dat houdt in dat je diensten van je huidige/oude provider blijven werken totdat de verbinding via ons actief is. 
Als je daar echter geen gebruik van hebt gemaakt dan gaat die vlieger niet op.


Ik heb gebruik gemaakt van de overstap service. Er moet door kpn gebelt worden naar 045-7200155 om voor mij een afspraak te maken om het nt kastje te komen plaatsen.

Alleen zo krijg ik ooit nog internet


Als je gebruikmaakt van de overstapservice, werkt je Ziggo aansluiting dan toch helemaal niet meer? Heb je de apparatuur er nog op aangesloten? Die aansluiting zou namelijk niet moeten stoppen voordat alles bij ons werkt. 😕

Ik heb voor de zekerheid ook een ticket aangemaakt voor ons backoffice, want ik zie dat het abonnement wel geactiveerd lijkt, ondanks dat je geen apparatuur aan kunt sluiten. Dat gaat ook lastig zonder NT kastje. Er wordt binnen 2 werkdagen gebeld, dus mocht je een oproep binnenkrijgen van een onbekend nummer dan is de kans groot dat dit mijn collega's zijn. 

Zij pakken dit verder met je op en hopelijk is de aansluiting dan snel actief!