Skip to main content

Na 2 uren wachten is mijn noodpakket niet opgewaardeerd , wat moet ik doen?

Gaat het langer duren , het is mij belooft het duurt max 1 uur

Beste @Hilversum88, welkom! Jammer om te lezen dat het niet lukt! Ik weet niet wat hier de reden van is, om eerlijk te zijn. Normaliter is het inderdaad binnen een uurtje wel geregeld. Ik heb handmatig een verzoek ingediend om de noodbundel op te waarderen, maar dit wordt pas de volgende werkdag (maandag) verwerkt door mijn collega. Wel zie ik op het adres een mobiel nummer staan. Ik heb de vrijheid genomen om daar een gratis 100 GB bundel op te zetten. Dan kunnen jullie wellicht de telefoon van diegene als persoonlijke hotspot gebruiken totdat de noodbundel opgewaardeerd is. 


Beste @Hilversum88, welkom! Jammer om te lezen dat het niet lukt! Ik weet niet wat hier de reden van is, om eerlijk te zijn. Normaliter is het inderdaad binnen een uurtje wel geregeld. Ik heb handmatig een verzoek ingediend om de noodbundel op te waarderen, maar dit wordt pas de volgende werkdag (maandag) verwerkt door mijn collega. Wel zie ik op het adres een mobiel nummer staan. Ik heb de vrijheid genomen om daar een gratis 100 GB bundel op te zetten. Dan kunnen jullie wellicht de telefoon van diegene als persoonlijke hotspot gebruiken totdat de noodbundel opgewaardeerd is. 

Hi,

De telefoon van diegene die 100 GB bundel heeft is niet overdag thuis, het is namelijk van mijn zoon dus het voor mij niet mogelijk om internet te hebben .

Ik heb zelf een telefoon met budget mobile abonnement, is dat mogelijk GB bundel op mijn telefoon te zetten , ik heb het nodig voor mijn werk.


Budget is een andere provider. Daar kan kpn helaas niets mee. 


Dat kan helaas niet inderdaad: alleen KPN abonnementen heb ik daarvoor beschikbaar. Is je noodpakket inmiddels wel opgewaardeerd?