Skip to main content
Vraag

Noodpakket vanwege verhuizing

  • July 26, 2019
  • 7 reacties
  • 203 keer bekeken

Hi
ik wil graag een noodpakket aanvragen. Morgen verhuis ik en ik
heb daar nog geen aansluiting voor mijn internet of tv.
Mijn profiel is bijgewerkt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2019
Ik wil graag een noodpakket aanvragen. Wij zijn morgen verhuisd maar hebben niks. Geen internet of tv. Mijn profiel is al bijgewerkt.

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha @Youssefb, welkom! Altijd zoveel zaken waar je rekening mee moet houden bij een verhuizing. Heb je de verhuizing al wel doorgegeven aan ons? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer van je nieuwe adres en je oude adres onder 'persoonlijke opmerkingen' neerzetten? Laat het hier even weten als je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee.

  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 27, 2019
Hoi
ik heb net alles bijgewerkt

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • July 28, 2019
Hoi @Youssefb! Dank. Ik kan helaas geen noodpakket opsturen. Ik begrijp dat er wel een aanvraag is gedaan om 50GB data op je mobiel te krijgen (waarvan je de verbinding kunt delen met andere apparaten). Is dat inmiddels gelukt? Anders ga ik daar achteraan.

  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2019
Dat is dus nog niet gedaan.
de 50gb is nog steeds niet geactiveerd

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • July 29, 2019
Ik geef mijn collega's vandaag nog even de tijd om dat in orde te maken, ik denk dat het langer duurt door het weekend. Ik heb wel vast een 5GB bundel geactiveerd omdat ik dat zelf kan doen. Daar kun je direct gebruik van maken. Ik hou het in de gaten en hou jou op de hoogte.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 8, 2019
Hoi Youssef, Joran is afwezig, vandaar dat ik nu even reageer. Ik heb zojuist gekeken en ik zie hier dat je verhuizing geannuleerd is, en het abonnement op het oude adres opgezegd. Kan ik daaruit opmaken dat de databundel niet is toegevoegd vorige week?