Skip to main content

Goedemiddag KPN ,

 

ik heb al heel wat keren met jullie gebeld.

Omdat kpnnetwerk er lang over doet om een verbinding aan te leggen heb ik nog steeds geen diensten.

heb een nooddongel  van jullie ontvangen maar geen enkele medewerker kan deze opwaarderen of werkend krijgen en weten zelfs niets van het opgestuurde noodpakket .

ik kan nu voor de 2 de dag op een rij niet het noodpakket gebruiken en kan niet nog weken wachten. 
 

de telefonisch medewerkers zijn vriendelijk maar er komt geen goede oplossing en het laatste gesprek kwam er op uit dat ik 1 a 2 dagen moet wachten op een mail over het opsturen van een nieuwe dongel.

hoe kan dat nou heb toch al een noodpakket in huis ……

vervolgens heeft een collega geprobeerd een bundel te plaatsen op een kpn nummer ,kreeg er netjes een sms van maar vervolgens is het saldo nog 0,00 zowel op de dongel als op het mobiele nummer.

willen jullie dit snel oppakken ?anders zal ik vandaag nog ziggo bestellen want die levert dan vanaf morgen 

Welkom op het forum @Myron94! Dat is een vervelende situatie. Zoals je merkt is de doorlooptijd op het forum wel wat langer. Als je een vraagt hebt die per direct beantwoord moet worden, bel dan met 0800 - 0402. Dat gezegd hebbende, ik kijk graag met je mee! 

Kan je om te beginnen je profiel invullen? Dan kan ik je abonnement in onze systemen vinden. 

Laat daarnaast ook weten hoe het nu staat met de dongel. Of deze is opgewaardeerd. En of je de bundel ook ziet op je mobiele nummer.

Laat het hier weten en ik ga voor je aan de slag. 🙂