Skip to main content

Ik heb een noodpakket ontvangen alleen ned 1 2 en 3 doen het hij staat al bijna 2 uur aan komen de andere zenders er nog bij? Wifi van noodpakket werkt ook niet

Hoi @Ikke1971 .  Wat heb je geprobeerd met die wifi dongel?  Is er wel goed 4G bereik bij jou? 


4 g is goed

 


Hallo @Ikke1971 ,

Laat je ontvanger continu aanstaan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. 

@Erwin_ of een andere moderator gaat een activatiesignaal (laten) versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Ikke1971 :  Kun je, zoals @Noordzee  aangeeft je profiel invullen met alle gegevens en daarna hier een seintje geven? 

Omdat het een noodpakket is, kan ik zelf niks activeren.  Maar met wat geluk krijg ik hulp van een collega die dit weekend werkt. En anders wordt het pas volgende week. 

 

Kun je ook nog even uitleggen wat je precies geprobeerd hebt om het internet uit het noodpakket aan de praat te krijgen? Want dat werkt doorgaans direct. 


Alvast bedankt voor de genome moeite tv aangezet zenders laten zoeken hij laat ,ien dat er veel zenders gevonden zijn. Maar laat alleen 1 2 3 zien het alcatalkastje voor de wifi geeft alleen aan dat er stroom is. De simkaart zit er goed in. Ik heb mijn profiel aangepast


Dankjewel, zou je mij ook het simkaartnummer van de dongel kunnen doorsturen? Deze kun je vinden op de simkaart zelf. 


Voor wat het waard is: je hebt nu ook beeld op twee regionale zenders en npo 2 extra. Op de nummers 23, 33 en 34.Â