Skip to main content

Hoi, ik heb sinds gisteravond geen wifi meer op het noodpakket dat ik van kpn heb gekregen. 1 september komen ze de glasvezelkabel pas maken dus tot dan kan ik niks. Heb gebeld om op te waarderen omdat ik denk dat daar het probleem zit maar heb na een uur nog geen sms ontvangen.. en de wifi doet het nog steeds niet.. wat kan ik doen?

Hoi @Dionne Hoetmer en welkom op het forum! Toen je belde, kwam je dan bij het automatische opwaardeermenu uit telefonisch? Als je belt met ons via 0800-0402 en inspreekt dat je het noodpakket wilt opwaarderen zou je daar vanzelf op uit moeten komen. Werkt het daarna wel? 


Hoi! Ja dat klopt dat heb ik gedaan maar de wifi doet het daarna nog niet en de beloofde sms heb ik niet gehad..


Check. Goed dat je het op die manier geprobeerd hebt en jammer dat het niet direct opgewaardeerd kan worden via die weg. Ik heb een aanvraag doorgezet voor meer data op het noodpakket, maar de afdeling die dit oppakt werkt alleen doordeweeks. Maandag wordt alles dus weer aangevuld, je ontvangt een SMS wanneer de bundel bij is geschreven. Ook kun je dit zien in de MijnKPN app, wanneer je daarvoor een account heeft aangemaakt of door SALDO naar 1266 te smsen met de simkaart van het noodpakket. Excuses dat het niet sneller kan. Om nog uit te sluiten of het de bundel wel is, heb je een schermpje op de MiFi router van het noodpakket? Daarop staat namelijk hoeveel data er verbruikt is en ik ben benieuwd wat daarop te zien is. 


Hoi,

Zo ver ik zie heeft het geen schermpje en kan ik de data die over is nergens zien.

Ik heb nu twee keer gebeld voor het opwaarderen maar telkens geen sms gehad en de wifi doet het nog steeds niet. Hij vermeld telkens verbonden zonder internet. In de mijnKPN app staat alleen mijn internet en tv abonnement.

Ik vind het nu wel erg vervelend worden dat het niet opgelost wordt. Ik betaal nu al 60 euro per maand voor tv en internet dat ik niet heb vanwege een glasvezelkabel die kapot is.. en dat dan het noodpakket het ook niet doet is erg teleurstellend..


Hmm, erg gek dat het maar niet wil werken. Ik zie dat je gisteren gebeld hebt en dat mijn collega data op je mobiele aansluiting heeft gezet. Je kunt daarmee een hotspot instellen op je smartphone en op die manier ook met andere apparaten in huis nog internetten. Hopelijk is het zo dan goed te overbruggen totdat de diensten werken, maar mocht er nog iets anders spelen of mocht je nog ergens vragen over hebben, laat het hier gerust weten!Â