Skip to main content

Goedemiddag, wij hebben sinds 4 november een nieuwbouwwoning. Afgelopen dinsdag 21 december zijn twee monteurs van KPN Netwerk geweest. Zij hebben alles doorgemeten en geactiveerd. Ze vertelden ons dat als we de modem inpluggen  we dan gelijk beschikking hebben over internet. KPN weigert echter de modem op te sturen omdat zij nog geen gereedmelding hebben ontvangen van KPN Netwerk. We bellen elke dag. Zowel naar KPN als KPN Netwerk en niemand kan ons duidelijkheid geven. Elke keer wordt er wat anders gezegd. Om moedeloos van te worden! Ze hebben zelfs gezegd dat de aansluiting pas 5 februari 2022 actief wordt, omdat dit als fictieve datum in het systeem staat.
Tijdelijk hebben we een Huawei kastje met een simkaart van 100GB ontvangen, maar we wonen hier met 8 personen. Dus we moeten ontzettend zuinig doen en kunnen bijna niets. Kan iemand ons alsjeblieft helpen??? Ik zal een foto meesturen van het kastje in de meterkast. 
Alvast heel erg bedankt voor de moeite! Groetjes Karin 

 

 

@Maja_ Klopt inderdaad!! Vandaag de modem etc. ontvangen en volgende week staat de afspraak met monteur gepland. We hebben goede hoop dat alles goed komt! Al zullen we het pas echt geloven als alles volgende week werkt. 😊


Haha ik snap dat jullie inmiddels een ‘eerst zien, dan geloven’ mentaliteit hebben wat betreft deze aansluiting @Will I Am :wink: Nu de glasvezel geleverd is, voorzie ik verder weinig problemen gelukkig :smiley: