Skip to main content

Hoi,

 

Mijn NT kastje geeft geen enkel teken van leven (het lampje met power blijft uit). Ik heb mijn wit-gele ethernet kabel van de NT kast naar de modem lopen, vervolgens gaat het wifi lampje op de modem wel branden, maar blijft 'ie geen internet aangeven.

 

De monteur komt binnenkort voor de installatie, maar ik hoopte eigenlijk ASAP zelf al iets op te kunnen zetten.

 

Enig idee of dit te maken heeft met het NT kastje die geen power aangeeft?

 

Alvast dank!

Beste @Bartpeters12 

Zit er een voedingsadapter aan dat NT-kastje? Hoeveel volt geeft ie aan mocht het een voedingsadapter zijn, dan kun je eventueel een universele adapter erop zetten om het te testen of het aan de originele adapter ligt of aan het NT-kastje zelf. 

Voorbeeld voedingsadapter: 

 


Op welke datum staat de monteur gepland? Grote kans dat de access (daadwerkelijke verbinding) ook op die dag pas wordt gemaakt, of door de monteur in de wijkcentrale of indien er al een aansluiting op de juiste poort zit virtueel middels configuratie. Dan zou je, ondanks dat er stroom op het NT staat nog steeds niets kunnen.


Dank voor de reacties!

 

Ik heb geen voedingsadapter bij het NT kastje, de kabel gaat rechtstreeks de kruipruimte in. 

 

Ik gok (en hoop) dat NHendriks gelijk heeft. Dank voor het meedenken beiden!