Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn glasvezel kabel is los geraakt en zit niet meer vast aan het NT kastje. 

Daardoor geen internet en tv meer. 

Ik hoor graag hoe dit verholpen kan worden.

Alvast bedankt. 

Hallo @Doornewaard 

Direct bellen met KPN klantenservice op 0800-0402 (gratis). Voor storingen 24/7 bereikbaar.


@Doornewaard Welkom op het forum. 

Oei, dat is niet zo mooi! Gaat het echt om de glasvezelkabel? Dus de kabel die de woning binnenkomt? 

Of gaat het om de kabel tussen het modem en het NT kastje

In het eerste geval zal er zeer waarschijnlijk een monteur nodig zijn. Hiervoor zijn er 2 opties. 

  1. Je zou kunnen bellen met mijn collega's op 0800-0402 (Voor storingen 24/7 bereikbaar) voor telefonisch contact. 
  2. Je kunt hier je forumprofiel invullen, dan pak ik je gegevens er bij en zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen. Zou je hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

In het tweede geval zou je zelf een nieuwe kabel kunnen plaatsen tussen het NT kastje en het modem. Hiermee zou het probleem dan opgelost moeten zijn. 


@Rutger_  bedankt voor je snelle reactie.

Het gaat idd om de glasvezelkabel, de kabel die door de muur de woning binnen komt.

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld.

Er zal een monteur langs moeten komen om de kabel weer aan het NT kastje te monteren. 

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr. Goos


@Doornewaard Ik heb inderdaad zo snel mogelijk een monteur ingepland. 

Je hebt hiervan als het goed is al een sms ter bevestiging ontvangen. Morgen tussen 08:00 en 12:00 zal de monteur langskomen! 


@Rutger_ 

Wat fijn dat het  zo snel kan maar er is niemand thuis morgen.

Kan het ook woensdag? 

Ps. nog geen sms gehad. 


@Rutger_ 

Afspraak heb ik online al verzet naar woensdag.

Mail gekregen ter bevestiging, het lijkt zo goed te gaan.

Nogmaals bedankt voor de moeite. 

Mvg

Goos


@Doornewaard Fijn dat het gelukt is om de afspraak te verzetten, vanuit gewoonte plan ik de monteur altijd zo snel mogelijk! 

Uiteraard graag gedaan, mocht ik nog iets kunnen doen dan weet je de weg! :)