Skip to main content

Ik ben volledig nieuwe klant, nieuwe glasvezelaansluiting. De FTU is vorige week geïnstalleerd, en mijn Kpn Box 12 is vandaag binnengekomen. Mijn aansluiting gaat vanaf 25 jan in. Er staat in de bestelstatus van de MijnKpn app alleen nog open dat ik op de 25e de Kpn Box kan aalsluiten. Maar zonder NTU werkt dat niet. Ik heb via dit forum al gezien dat NTU's door een kpn monteur geïnstalleerd moeten worden. Dus ik wilde een monteur inplannen via de button daarvoor in de bestelsbestelstatus. Maar daar krijg ik de melding:

"Je kunt nog geen afspraak met de installatiemonteur maken

Kom binnenkort terug om een afspraak te maken."

​​Wat nu?

Wordt mijn oude adslverbinding de 25e afgesloten en zit ik dan zonder?

Alvast bedankt voor het meedenken

Hallo @Jawz84 en welkom op het forum! Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld en ik zag dat je helaas hebt geannuleerd. Ik kan nu helaas niet meer precies zien hoe het zit met de aansluiting, maar ik vermoed dat er nog werkzaamheden nodig zijn voordat je kon aansluiten. Mocht je het in de toekomst een nieuwe kans geven en vragen hebben dan mag je altijd weer een nieuw topic openen. 


Dankjewel, ja, ik heb geannuleerd omdat ik ontdekte dat ik ook via mijn huidige aanbieder glasvezel kan afnemen. Bedankt, dit draadje mag dicht 👍🏻