Skip to main content

Hallo ik ben een klant bij Odido, mijn aansluitdatum op odido is heel vaak aangepast sinds mijn verhuizing en ik heb gebeld met het klantenservice en die zei dat ze alle informatie aan KPN hebben gegeven om ons aan te sluiten en dat het verder aan KPN ligts sinds het netwerk van

Odido daarop werkt en dat er een monteur moet langskomen van de KPN, ook is er mij verteld dat ik gebeld zou worden door KPN op een privenummer om dit in te plannen maar dat was niet gebeurd. Ik krijg ook dit op de Odido community als antwoord.

Je bent dus klant bij Odido, die netwerkcapaciteit inhuurt bij KPN Wholesale (groothandel).

Je zult dan toch echt bij Odido een antwoord op je vragen moeten zien te krijgen, want je zit hier op het forum van KPN, de provider en kan helaas niets voor je betekenen @Ahmet7878 

Succes.

 


Dit forum is voor klanten die een abonnement hebben bij KPN. Niet voor klanten van andere providers. U zult toch echt bij Odido moeten zijn.

De medewerker van Odido schrijft het heel goed: KPN NetwerkNL. Dit forum is sowieso al niet van KPN NetwerkNL. Dus ook op dat vlak zit u hier dus al hartstikke verkeerd. 


Je bent dus klant bij Odido, die netwerkcapaciteit inhuurt bij KPN Wholesale (groothandel).

Je zult dan toch echt bij Odido een antwoord op je vragen moeten zien te krijgen, want je zit hier op het forum van KPN, de provider en kan helaas niets voor je betekenen @Ahmet7878 

Dit, inderdaad, @Ahmet7878. Maar je kunt eventueel ook nog navraag doen bij KPN de netwerkbeheerder. Je kunt hen bereiken op het telefoonnummer 0880 06 37 44. 


Reageer