Skip to main content
Vraag

Geen diensten doordat de glasaansluiting verkeerd is aangesloten

• April 4, 2026
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Zijn nieuwe buren in de straat komen wonen een aantal huizen verderop. Nu is waarschijnlijk hier een glasvezel gebruikt die eigenlijk voor een ander huis was.

Zeer onprofessioneel en degene die dit gedaan heeft moeten ze gelijk ontslaan.

Krijg nu noodpakket maar zou ook graag een oplossing willen. Zo snel mogelijk.

Wil graag contact met KPN hoe dit op te lossen monteur die vandaag is geweest kan het niet oplossen.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 4, 2026

Beste ​@Hakker1000 voor een klacht kun je onderstaande link gebruiken.

Dit forum is voor klanten en door klanten en geen helpdesk van KPN.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Je wordt dan binnen enkele werkdagen gebeld, dus in dit geval na het weekend.

Iedere klant heeft vanaf de straatkast een eigenglasvezelkabel, daar ligt het dus niet aan.

Het kan wel zijn dat er in de straatkast jouw kabel niet goed is aangesloten oftewel verkeerd ingeplugd.

wat denk jij ​@Ik_Combineer ?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Of misschien tijdens het inpluggen van de buren in de kast per ongeluk met iets te dikke vingers jouw kabel aangeraakt. Het is en blijft glas en bij iets te gekke bewegingen van zo'n kabel kan het breken. Heb ik ook al meerdere keren gedaan helaas. Fouten zijn menselijk.

De monteur die is geweest heeft vast en zeker de aannemer aangestuurd. Die neemt doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen contact op voor het maken van een afspraak voor herstel. Een klacht gaat in mijn ogen dus niks uithalen, de procedure om het te herstellen is al ingezet.

Super vervelend, maar storingen kunnen helaas gebeuren. Als het maar snel wordt opgelost. Helaas zit nu het weekend er tussen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 4, 2026

Helaas zit nu het weekend er tussen.

Nog langer ​@Ik_Combineer . Maandag is tweede Paasdag.