Skip to main content

Na eindeloos veel problemen met internet en TV en toch iedere keer maar weer tevergeefs proberen een stabiele verbinding te realiseren dan toch uiteindelijk besloten over te stappen.

We waren ingepland om over te gaan naar Odido per 02-01-2024.

KPN heeft ‘s ochtends blijkbaar de verbinding verbroken nog voordat Odido deze had overgenomen.

Nu blijkt er geen signaal meer op de lijn te zijn(?), waardoor Odido de aansluiting niet kan maken.

Iemand heeft digitaal een schakelaar omgezet die niet terug kan worden gezet. Echt onbegrijpelijk.

Odido heeft gisteren! (09-01-2024) een verzoek tot “reparatie” ingediend bij KPN netwerken, wat minimaal 5 werkdagen gaat duren voordat dit ergens op een KPN scherm verschijnt (blijkbaar). 

Na de “reparatie” door KPN zal er dan opnieuw een iemand van Odido moeten worden ingepland om de aansluiting in huis te laten werken. Geen idee hoelang dát dan nog weer gaat duren. Ongelooflijk.

Tot die tijd uitsluitend internet en tv via laptop en iphone, alle domotica uit, beveiliging, noem maar op.

Vandaar dat ik hierbij een officiële klacht wil indienen en vragen hoe het mogelijk is dat dit soort dingen in 2024 nog kunnen gebeuren.

Ik vraag me oprecht af hoe het kan dat zo’n groot bedrijf, met zoveel potentie er zo een grote puinhoop van kan maken, maar bovenal hoe het kan dat het er zo lang mee weg kan komen.

Het is  tenen krommend, de machteloosheid die je voelt als klant, omdat je zelf helemaal niets aan de situatie kunt veranderen. 

Ik kan niet zeggen of Odido en betere provider is, want daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik weet zeker dat het niet slechter is dan KPN, want slechter kan echt niet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Jaring van der Bij, wat ontzettend rot dat dit mis is gegaan! Normaliter sluiten we pas af als er een seintje van de nieuwe provider is geweest dat de diensten actief zijn. Waar het nu fout gegaan is, durf ik helaas niet te zeggen. Het is inderdaad mogelijk dat het oplossen ervan een aantal werkdagen kan duren, daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik kan zeker een klacht voor je indienen, maar de vraag is dan even wat je daaruit zou willen halen. Het signaal dat het misgegaan is, zal ik zeker doorgeven. Het proces bespoedigen gaat alleen ook door middel van een klacht niet. Dat is echt afwachten tot het verwerkt is. Mocht ik iets anders voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 


Reageer