Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb lange tijd adsl internet en tv van Ziggo. Verleden maand besloot ik een compleet pakket van KPN, iclusief tv, te nemen. Mobiel heb ik al. Op de site van KPN kom je dan tot een prijs inclusief Husselkorting.  Echter als bestaande klant wordt je doorverwezen naar Mijn KPN. Ik schreef al eerder dat het mij niet lukt om een oud abbonement om te zetten naar Hussel in Mijn KPN. Ik kreeg advies om dit telefonisch te regelen. Ik heb dat gedaan en vroeg nog waar staat de Husselkorting? Het antwoord was dat dit zichtbaar zou zijn op mijn eerstvolgende factuur. Nou NIET dus. Tefefonisch contact opgenomen en een gesprek gehad van bijna één uur. De volgende maand zou het goedkomen. Ik wilde deze afspraak bevestigd hebben in een mail van KPN. Dit mocht niet ivm met het beleid van KPN. Als volgende maand het niet verrekend is dan mocht ik weer bellen. Vind het slordig dat afspraken niet per mail of brief bevestigd worden. Heb niets tegen de medewerkers van klantenservice, die zijn uiterst vriendelijk, maar over hoe KPN omgaat met haar klanten. Na afloop kreeg ik van KPN een sms dat je ivm Corona veel online kan regelen. Nou niet dus.

 

Mvg Ron

Hoi @RonaldGerardus, je wilt graag weten wanneer en hoe de korting toegepast wordt. Dit staat nog niet goed en gaat allemaal nog niet zoals gehoopt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik wil dan ook graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en de mobiele nummer(s) waar het om gaat. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Goedemiddag, ik voeg de gegevens toe.

 

Mvg Ron.


Hi @RonaldGerardus. Bart is vrij, dus reageer ik. Het entertainmentvoordeel mist inderdaad, dus dat ga ik rechtzetten. Die aanmelding is nu gedaan, en gaan we in de gaten houden. Ook heb ik handmatig de korting met terugwerkende kracht erin gezet zodat je niet door onze fout voordeel misloopt. Die wordt sowieso op de volgende factuur in mindering gebracht. Excuses hiervoor. Je zou hier niet zoveel werk aan moeten hebben.



Hartelijk dank voor de reactie.

Ik wacht het af en kijk dan gelijk naar de korting van mijn dochter.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ron

 

 


Eigenlijk ben ik er nu wel een beetje klaar mee. Krijg netjes een mail, zover keurig geregeld. Wordt verwezen naar mijn KPN, staan daar ineens de telefoonnummers van mijn dochters tussen als voordeel. Dit op mijn adres. Log ik in op MijnKPN van mijn dochter dan staat het vooedeel op mijn adres. Terwijl het contract op haar naam staat. TV en internet doet het op drie adressen goed. Maar van die ambtelijke PTT molen wordt ik chagrijnig.

Mvg Ron

 


 Krijg netjes een mail en sms tot zover keurig geregeld. Wordt verwezen naar mijn KPN, staan daar ineens de telefoonnummers van mijn dochters tussen als voordeel. Dit op mijn adres. Log ik in op MijnKPN van mijn dochter dan staat het vooedeel op mijn adres. Terwijl het contract op haar naam staat. TV en internet doet het op drie adressen goed. Maar MijnKpn geeft niet de juiste abbonementen weer.

 

Mvg Ron

 

 


Eigenlijk ben ik er nu wel een beetje klaar mee. Krijg netjes een mail, zover keurig geregeld. Wordt verwezen naar mijn KPN, staan daar ineens de telefoonnummers van mijn dochters tussen als voordeel. Dit op mijn adres. Log ik in op MijnKPN van mijn dochter dan staat het vooedeel op mijn adres. Terwijl het contract op haar naam staat. TV en internet doet het op drie adressen goed. Maar van die ambtelijke PTT molen wordt ik chagrijnig.

Mvg Ron

 

Sorry, dit komt waarschijnlijk door het toevoegen van het entertainmentvoordeel. Dat is in ieder geval nu wel gelukt. Ze hebben je nog proberen te bellen hierover trouwens, maar konden je niet bereiken… De 06-nummers die eindigen met 08 en 00 horen hier niet meer tussen te staan, correct? Want dan ga ik dat natuurlijk ook nog corrigeren.


Hartelijk dank voor de genomen moeite. Ik kreeg een sms met een telefoonnummer van Kpn. Allles is uiteindelijk goedgekomen.

 

Mvg Ron


Gelukkig maar. :thumbsup_tone3: