Skip to main content

Ik had bij Telfort een alles-in-1 glasvezelabonnement 50/50MB afgesloten en zie in MijnKPN dat ik mijn abonnement tegen betaling kan upgraden naar 50/50MB snelheid.

Mijn internet lijkt na de overstap naar KPN langzamer te zijn en ook de wifi lijkt niet meer goed bereik te hebben in ons huis (voorheen was dit wel goed..)

Tot slot heb ik een klacht over de geleverde TV-kastjes van Telfort. De afstandsbedieningen werken van onze beide kastjes niet altijd en lopen regelmatig vast. Is daar iets aan te doen?

Hallo @Beatrixlaan 

Ik had bij Telfort een alles-in-1 glasvezelabonnement 50/50MB afgesloten en zie in MijnKPN dat ik mijn abonnement tegen betaling kan upgraden naar 50/50MB snelheid.

Je bedoelt waarschijnlijk dat je bij TFT een 50/5-abo had en dat je kunt upgraden naar 50/50?

is die 50/50 ook een TFT-abo of wordt dat een ‘echt’ KPN-abo?

Dat je internetsnelheid langzamer is, dat kan, maar heeft niets met de migratie van TFT naar KPN te maken, dat was puur een administratieve migratie.

In MijnKPN kun je gratis nieuwe AB's bestellen als de oude defect zijn.

 

 

 


Is er ook een telefoonnummer van de KPN servicedesk, waar ik mijn vragen kan stellen en de juiste antwoorden kan krijgen. (anders dan goedbedoelde antwoorden op dit forum)


Is er ook een telefoonnummer van de KPN servicedesk, waar ik mijn vragen kan stellen en de juiste antwoorden kan krijgen. (anders dan goedbedoelde antwoorden op dit forum)

Hallo @Beatrixlaan , 0800 0402

 


Hoi @Beatrixlaan, welkom bij ons op het forum. Bij de migratie van Telfort naar KPN is jouw abonnement meegenomen zoals het was, het is de bedoeling dat je dezelfde snelheid nog hebt als voorheen. Dat is bij jou niet het geval begrijp ik? Heb je al telefonisch contact gehad zoals je zei, of nog niet? Als dat niet zo is kijk ik ook graag nog met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven.


Ik ga er vanuit dat het gelukt is om contact te krijgen @Beatrixlaan, ik heb geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik nog geen gegevens staan. Als we toch nog met je mee kunnen denken horen we het graag.


@Jasper probleem met de TV kastjes is nog steeds niet opgelost (zie ook andere topic van Beatrixlaan). Reactie en oplossing duurt lang en blijf problemen hebben. Jouw collega @Bram_  is hier hoop ik nu ook mee bezig.

Ik hoop snel een oplossing of vervangende kastjes te kunnen ontvangen.


Ik zie je andere topic nu inderdaad. Het is niet handig om hetzelfde onderwerp in 2 verschillende topics te bespreken, dan wordt het snel onoverzichtelijk. Omdat we het hier meer over de internetverbinding hebben gehad en het daar meer over de tv gaat, is het makkelijker om in dat topic verder te gaan :slight_smile:


@Jasper , ik ga het in de andere topic volgen en hoop dat daar wat sneller gereageerd en gehandeld wordt. Ben er nu al een paar dagen mee bezig zonder oplossing :(