Skip to main content

Goedemorgen,

Als oud telfortklant heb ik mijn internetabonnement verlengd naar kpn.

Nou krijg ik onderstaande toegestuurd via de mail. Ik heb een experiabox v10 thuis.

Klopt dit dan wel? 

U ontvangt de volgende apparatuur:

KPN Experia Box

Stuur de volgende apparatuur terug:

KPN Experia Box

Hallo @Frankied1987 als je zelf bewust bent overgestapt naar KPN i.p.v. de automatische overgang af te wachten, ben je een nieuwe klant voor KPN en krijg je KPN-spullen thuisgestuurd met het verzoek de TFT-spullen weer retour te sturen.

Heb je je wel gerealiseerd dat je nu ook je TFT-mailaccounts kwijt bent?

 


Hoi @Frankied1987, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp is jouw Telfort abonnement automatisch overgezet naar KPN en heb je het daarna aangepast naar een KPN Hussel pakket, klopt dat? Als dat zo is, dan klopt het dat je een nieuwe Experia Box krijgt inderdaad. Bij de automatische overzetting ben je administratief overgezet naar KPN, door zo'n wijziging wordt je ook technisch overgezet (Telfort gebruikt VLAN 34 voor internet, KPN VLAN 6), de nieuwe Experia Box is daarvoor al ingesteld zodat je die op de ingangsdatum kunt aansluiten en meteen online bent zonder zelf iets in de modem te hoeven aanpassen. Let wel op dat je daarbij mogelijk een nieuwe naam en sleutel voor je WiFi netwerk krijgt.

Het kan ook het scenario zijn wat Jan hierboven schetst, maar zoals je het beschrijft heb ik het vermoeden dat het is wat ik benoem :slight_smile: