Skip to main content

Ik werd gebeld door n medewerkster van de afdeling sales. Zij deed een aanbod voor abonnementswijziging internetabo. Ik gaf aan dat ik graag het aanbod in de mail zou willen hebben. Kreeg toen een mail alsof ik het product al besteld had. Moest dit nog bevestigen. Ik wil dit echter helemaal niet. Het is een noreply adres. Ik dacht reageer gewoon niet. Maar nu krijg ik continue mail met 'de bestelling’die ik dus NIET besteld heb. Klantenservice sta ik nu 45 minuten in de wacht….

Kan iemand dit voor mij in orde maken? Ik wil hier GEEN mail meer over ontvangen. Heb niets besteld. Wordt gewoon onmogelijk gemaakt om te annuleren.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ojee @pipisteunkous, dit klinkt niet zo leuk allemaal ☹️

Is het uiteindelijk gelukt om de bestelling goed geannuleerd te krijgen? Mijn forumcollega's en ikzelf hebben niet de mogelijkheid om te annuleren, dus dit is niet iets waar wij je bij kunnen helpen, hoe graag we ook zouden willen. Ik hoop dus van harte dat het inmiddels in orde is!


Ja @Maja_ het is inmiddels geregeld. Bedankt voor je reactie. Ik werd gebeld door een medewerker. Die heeft de 'bestelling’ geannuleerd.

Maar blijf het idioot vinden dat je als klant zo moeizaam contact met KPN kunt krijgen. Zou prettig zijn als je gewoon kunt mailen 🤷


Ah gelukkig maar dat het alsnog geregeld is! Maar ben het met je eens dat dit nogal onhandig is verlopen, ten eerste omdat er een bestelling geplaatst is terwijl je dat nog helemaal niet wilde en ten tweede omdat het vervolgens -ondanks dat je niks bevestigd hebt- alsnog heel moeilijk was om dit ongedaan te krijgen. Excuus daarvoor!