Skip to main content

Geachte KPN;

Naast de inhoudingen voor de mij bekende telefoonnummers  betaal ik al jaren (automatisch) een bedrag van 10,89 Euro. Uit de afschrijving kan ik niet opmaken waarvoor dat is. Misschien kunt u mij dat duidelijk maken.

Met vriendelijke groet,

Arend van Delden



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Arend van Delden, welkom op het forum.

Doordat het heel druk is op het forum reageer ik later op jouw topic dan ik zou willen, mijn excuses. Is je vraag inmiddels al via een andere weg beantwoord of kan ik je nog helpen?

Als je nog geen duidelijkheid hebt, dan wil ik graag met je meekijken. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Daarnaast wil ik je vragen om iets voor mij te controleren; in de omschrijving van de automatische afschrijving staat vaak een klantnummer. Zou je dat nummer ook in je profiel willen zetten?


Maandelijks ontvang ik, naast een factuur voor internet/bellen, twee facturen voor mobiel. Eén met klantnummer 2000******* en één met klantnummer 2019*******.

De eerste is, naar ik aanneem, voor mijn mobiele telefoon, maar waar is die tweede voor?



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het invullen van je gegevens, @Arend van Delden. Ik ben voor je gaan kijken! Het eerste klantnummer is inderdaad van het mobiele abonnement. Het tweede klantnummer betreft ook een mobiel abonnement (sim only). Het is echter een mobiel internet abonnement, dus alleen met 500 MB (geen belminuten en/of sms’jes), dit wordt vanwege de Compleetvoordelen verdubbeld naar 1000 MB per maand.


Hartelijk dank voor het uitzoeken. Ik neem aan, dat dat tweede abonnement voor m'n IPad is. 

Ik heb vrij recent een nieuwe aangeschaft en waarom die dan toch buiten z'n WiFi-bereik  geen verbinding kan maken ga ik uit (laten) zoeken.

Nogmaals bedankt, mij rest geen vragen meer.

Mooie avond.


Reageer