Skip to main content

Hallo ik heb onbeperkt internet maar is dit echt onbeperkt of hoeveel gb per dag kun je gebruiken?

Heb je het over een vaste of een mobiele aansluiting?

 


Hoi, het mobiele abonnement met onbeperkt internet is:

Een dagbundel met 8 GB (van 00:00 tot 00:00 uur), met gratis aanvullers van 2 GB elk.

Buiten Nederland in de E.U. een maandbundel van 25 GB

Maximaal 25 GB delen met gezinsleden


Ik had gechat met een medewerker en die zei dat in nederland heb je onbeperkt internet zonder limiet en ik buitenland binnen EU heb je 25 gb per maand


Hallo @Karstenvdelzen ,

 

Hoi, het mobiele abonnement met onbeperkt internet is:

Een dagbundel met 8 GB (van 00:00 tot 00:00 uur), met gratis aanvullers van 2 GB elk.

Buiten Nederland in de E.U. een maandbundel van 25 GB

Maximaal 25 GB delen met gezinsleden

@PeterG : Tegenwoordig kun je 50 GB delen met je gezinsleden. 

 

De volledige regels:

 Is onbeperkt internet écht onbeperkt?

Ja. Per dag kun je onbeperkt internetten. Gebruik je meer dan 8 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL2000 AAN naar 1266.

MB’s delen
Heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres? Met Unlimited Data kun je jouw MB’s delen via de MijnKPN app. Per maand kun je maximaal 50 GB delen met andere simkaarten in het huishouden.

Unlimited Data in EuropaPer maand kun je maximaal 25 GB roamen in de EU. Gebruik je meer dan 25 GB? Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar.bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm