Skip to main content

*** Kpn ik heb bijna geen mobiel internet.Ik heb onbeperkt internet Abonnement en geen internet hoe komt het dan???

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Zou je misschien niet zo willen vloeken. Dat maakt de oplossing van je klacht niet sneller opgelost. Kan je misschien uitleggen wat je precies bedoeld. Gaat het om bereik? Heb je dagelijks je 5GB opgemaakt en moet je handmatig gratis opwaarderen?


Ik wil alleen goeden mobiel internet gebruiken van KPN  .Gaat zeker om bereik en boven 4G  of 5G.IK HEB onbeperkt internet gezegd toch !!!Dit moeten jullie oplossen anders krijgen jullie dan niet 100 % Maandelijks afschrijving.


Het onbeperkte data abonnement heeft een daglimiet van 5GB zoals Jeroen hierboven noemt. Als die op is kun je per sms of via je MijnKPN deze gratis per GB opwaarderen.


Jullie begrijpen mijn vraag niet.ik stuur foto dat ik onbeperkt internet Abonnement heeft.Ik wil alleen goeden breik en snel internetten.zie foto

 


ohh, je bedoelt dat je bereik niet goed is?
Wat voor snelheden haal je ongeveer op www.fast.com
Heb je dit overal of op specifeke plekken?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

 


Gegevens ingevuld 


 Bedankt, kun je ook antwoord geven op de andere vragen?

ohh, je bedoelt dat je bereik niet goed is?
Wat voor snelheden haal je ongeveer op www.fast.com
Heb je dit overal of op specifieke plekken?

 

 


Ik stuur wel foto wat voor snelheid haal ik op.

Maar meestal kreeg ik slechte verbinding en lagen snelheid.

Wilt u alvast internet instellingen opsturen dan kan ik proberen.

 


Bedankt voor je screenshot! 110Mbit/s is een prima snelheid voor 4G!
Internet staat standaard al goed ingesteld op je telefoon maar met dit stappenplan kun je deze instellingen controleren hoewel ik niet denk dat dit nodig is.


Helaas nog steeds krijg ik slechte verbinding en lage Internet SNELHEID .hoe vaak moet ik doorgeven aan jullie?????Ik ga nooit meer KPN Abonnement gebruiken.
SLECHTE ZAAK SLECHTE ZAAK
SLECHTE ZAAK