Skip to main content

Hopeijk dat we via dit kanaal de juiste aanpak vinden vanuit KPN, want de klanten afdeling werken enkel volgens protocol. Deze wijze zorgt voor oncorrecte afhandelingen.

Laat ik beginnen dat ik met 2 jaar geen problemen te hebben een hoge factuur ontving die buitensporig hoog was en mij meer dan vreemd was. Daarop heb ik direct gehandeld door navraag te doen bij klachten afhandeling voor navraag. Verder dan "Meneer het is terecht en verder kan ik u niet helpen“ is geen gefundeert antwoord.  De onwil komt dus helaas vanuit de KPN.  Dan is onder protest betalen uiteraard zinloos. want voor +/- 60 euro gaat men niet naar de rechter.

Ik zag geen andere keus dan het bedrag te storneren en het niet betwiste deel over te maken. 
Daarnaast hoop je dat KPN zich alsnog geroepen voelt om tot een gefundeerd antwoord te komen waarom mijn bedrag zo hoog was. 

Dit heb ik KPN binnen een paar dagen . Formeel zijn wijn we in juridisch conflict beland.

Na 5 of 6 maal kon iemand mij middels een menselijk gesprek uitleggen hoe dit kwam. We kwam tot een overeenkomst dat KPN uit “juridisch coulance“ de helft op zich nam. Ik was deze persoon zeer hartelijk gesteld en de KPN mag blij zijn dat er nog goed personeel aanwezig is daar.

Uiteraard gaat het bij grote bedrijven allemaal wat stroperig, dus bovenstaand verhaal had ervoor gezorgd dat er een herinneringsbrief met 20 euro ovenop is gekomen met afsluiting van mijn mobiel.
Zoals uit bovenstaande kunt u lezen dat KPN debit is aan de 20 euro en afsluiting van mijn mobiel.

De hedendaagse stand van zaken is dat er met de KPN een "juridiche coulance” is getroffen om de helft van het bedrag op zich te nemen. zonder kosten ben ik aangesloten, maar de herinneringskosten blijven volledig open. Er wordt dan ook in z'n geheel voorbij gegaan dat ik om duidelijkheid vroeg.
KPN kan zich niet verschuilen met de standaardzin "Meneer het is terecht en verder kan ik u niet helpen

Om redelijk en billijk te blijven dient KPN deze kosten per direct te crediteren!!

Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis

Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Uw klacht is al bij de klachtenafdeling dus een moderater zal niks kunnen doen. De geschillencommissie is wellicht de volgende stap voor u. Een moderater reageert over ongeveer 3 dagen.


Zoals je ziet! Het KPN protocolletje kom weer naar boven.

Mederwerker KPN: “Uw klacht is al bij de klachtenafdeling dus een moderater zal niks kunnen doen” staat gelijk als "Meneer het is terecht en verder kan ik u niet helpen“.

De geschillencommissie laat zien dat er 2 partijen niet met elkaar op een normale wijze kunnen spreken. waardoor een derde dit dient te doen.

Beter dat je naar de rechter gaat en daar je ongelijk zult tegenkomen. Want het is jullie allang bekent dat ik die 20 euro NIET betaal. De KPN dient dan in te zien dat weer te gaan dreigen met een  nieuwe 20 euro herinneringskosten buitensporig gaat worden omdat er een discussie aan ten grondslag ligt. Maar goed …. het protocolletje…






 


Zoals je ziet! Het KPN protocolletje kom weer naar boven.

Mederwerker KPN: “Uw klacht is al bij de klachtenafdeling dus een moderater zal niks kunnen doen” staat gelijk als "Meneer het is terecht en verder kan ik u niet helpen“.

De geschillencommissie laat zien dat er 2 partijen niet met elkaar op een normale wijze kunnen spreken. waardoor een derde dit dient te doen.

Beter dat je naar de rechter gaat en daar je ongelijk zult tegenkomen. Want het is jullie allang bekent dat ik die 20 euro NIET betaal. De KPN dient dan in te zien dat weer te gaan dreigen met een  nieuwe 20 euro herinneringskosten buitensporig gaat worden omdat er een discussie aan ten grondslag ligt. Maar goed …. het protocolletje…






 

je reageerd op een user, niet op een kpn medewerker.

Btw wat was de reden nu van de hogere kosten?
(ik ben ook geen kpn medewerker btw)


Ik ben de beroerdste niet dus ik help je even. Hier kan je alles lezen wat je kan doen als je het niets eens bent met de klantenservice wat je klacht betreft.


Welkom op het forum @FrankTh84! Om je te kunnen helpen vraag ik je je profiel in te vullen. Dan kan ik bij je gegevens.

Verder klopt het wat @Joep1965 zegt. Op het moment dat een klacht al in behandeling is, bijvoorbeeld bij de telefonische klantenservice, kan ik je niet helpen. In beide gevallen wordt er op de achtergrond contact gezocht met andere afdelingen om het op te lossen. Als daar dubbel werk wordt gedaan lopen dingen in de soep. Als het dus al loopt bij de telefonische klantenservice kan je het best alsnog met ze bellen. 

Loopt het daar niet en loop je vast vul dan dus je profiel in.