Skip to main content

Hallo, ik wil overstappen naar een andere provider maar die geeft aan dat op mijn adres niet kan worden aangesloten… ??? Heb toch al geruime tijd KPN aansluiting op mijn adres. Wel geven ze het aan dat het op mijn huis nr. 78 B en C wel kan maar dat het op mijn aansluiting  78 A niet kan ??? Ter verduideleking op 78 B en C zit geen aansluiting alleen bij mij op 78 A.

KPN reeds gebeld krijg je een dame aan de lijn die het ook niet snapt en ook in haar systeem ziet dat het wel op 78 B en C kan maar niet op A ?

 

KPN hoe zit dit ???

Hallo @Martin ik dus ,

Je wilt overstappen naar een andere provider. 

Dan lijkt het mij dat je jouw vraag bij die andere provider moet neerleggen. Het gaat er uiteindelijk om dat zij jou kunnen aansluiten. 

Kortom : Neem contact met hun op. 

 


Heb ik al gedaan, maar niemand kan mij vertellen waarom er wel op nr. 78, 78 B en 78 C kan worden aangesloten maar niet op 78 A, zelfs KPN medewerkster kon het mij niet vertellen. Ik zou teruggebeld worden door KPN maar zit nog te wachten.


Hallo @Martin ik dus misschien kan @Ward_ er iets meer over zeggen.

Ik heb hem even ingeseind.

Hij werkt voor KPN, maar reageert hier op persoonlijke titel, maar heeft wel ingangen om iets na te kunnen kijken.

Wacht zijn reactie s.v.p. even af.

 


Oké dank je ik wacht even af


Ik heb vakantie en kan niet in de systemen kijken vanaf hier.

Mijn eerste vraag zou wel zijn: gaat het hier over glasvezel of een koper/telefoonaansluiting?


Hoi, geen glasvezel volgens mij op de telefoonlijn zie foto, maar moet jij geen vakantie houden… ;-)

 


Dat is koper.


Alleen dit ziet er niet uit als een ISRA met een officieel invoerkabel. Ik gok dat het kabeltje aan de achterkant een binnen geleiding is vanuit 78/78BC. Dat zou verklaren waarom providers denken dat er geen aansluiting aanwezig is. 


Dank voor jullie antwoorden ik zal kijken als ik dit voorleg aan een andere provider of zij het dan accepteren.