Skip to main content

Wat een stumpers

6 januari hoorde het te werken, dus niet.

monteur gekomen op 12 Jan 13.00 uur prima deze kan het niet oplossen, later op de dag kwam er nog iemand van ,, van Gelder” wist het ook niet. Zou 13 januari weer komen om 9.30 uur prima man was er tot 15.00 😩. Deze zei later in de middag dat ik weet het niet kan jullie glasvezel niet vinden😫is toen zonder iets verder te zeggen zo weggegaan. Nu nog geen internet via glasvezel. En nu ? Ik denk dat het niks meer wordt. Alles maar weer in de doos en Ziggo behouden dat werkt tenminste nog. Ik weet het verder ook niet? Heb de helpdesk net gebeld die weet het ook niet verder. Ik zal wel wat horen of niet. Het is triest. 

@Lemmerwind kpn is er niet bij gebaat dat het zo loopt.  Soms kan er met de aanleg iets behoorlijk misgaan. Het is niet gewoon een knop omdraaien en het werkt.  Werkt je ziggoaansluiting nog?


Ja dat snap ik ook wel dat het zo niet altijd 123 werkt. . Werk zelf in de electronica en dat gaat niet altijd 123. Maar je zo weer achterlaten zonder enige informatie van wat nu ,,schiet mij in het !!! . Bereikbaarheid/ info oid is ver te zoeken bij kpn. Die mensen die hier geweest zijn interesseert het hun geen ruk .

ziggo werkt nog. 


Hallo, niet te geloven. Kreeg net bericht van kpn dat de nieuwe aansluiting is opgezegd , door wie dan ?? vorige week monteur van kpn geweest kon het niet oplossen . Toen vrijdag de gehele dag iemand van van Gelder geweest die kon het ook niet vinden kon nr 45 (glasvezel) niet vinden is toen weggegaan . En nu? Gebeld met dame kpn moest een nieuw abonnement weer afsluiten en nu zou er weer een monteur komen ingaande pas 15 februari.  Kan dit nu niet anders! ik weet het niet meer😢
 

 


Hallo,

Er heeft iemand bij Kpn het nw contract op gezegd. Ik snap niet waarom . En hoe dat kan zonder dat ik daarom heb gevraagd. Vorige week volgens afspraak is er een monteur geweest. Die heeft het niet kunnen oplossen. Vrijdag is er iemand van van Gelder geweest en heeft het probleem niet kunnen vinden glasvezel nr 45 van mijn woning is niet te vinden zei de man. En is zo weggegaan. Ik heb vandaag gebeld met een dame van kpn en zei dat het vorige niet meer kan worden voortgezet . En nu? Ik weet het niet meer. Ik heb weer een nieuwe contract aanvraag gedaan maar daar is het probleem niet mee opgelost. 


Hoi @Lemmerwind, welkom op ons forum!
Bedankt voor je bericht, je zou denken dat dit soort dingen niet zo ingewikkeld hoeft te zijn.
Het kan gebeuren dat een order geannuleerd wordt omdat er geconstateerd is dat we niet kunnen leveren maar daar zouden we je dan wel netjes van op de hoogte moeten brengen.

Heb je nog iets gehoord over je nieuwe bestelling?
Als je wilt kijk ik graag even mee vanaf deze kant. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas, je bent niet de enige die mee kijk naar mijn gedoe. Vandaag was ik in Messenger ook al met iemand van kpn bezig. Wel zien hoe en wat maar geen oplossing. Ik wil graag mijn vorige contract terug met monteurs van kpn en v Gelder die het kunnen oplossen. 


 


 Bedankt voor je gegevens @Lemmerwind, ik zie dat mijn collega's van de klachtenafdeling hiervoor ook al bezig zijn. Ik stel voor het contact dan verder ook via hen te laten lopen.


Nou ik werd afgelopen maandag gebeld  door iemand die de klacht opnam. Hier weinig mee opgeschoten . Ik heb trouwens nog wat info gewonnen intern bij KPN en v Gelder. Ik kan je direct wel vertellen dat het stinkt op alle fronten. De procedure is geweest v Gelder kan of wil het niet oplossen en binnen KPN heeft iemand mijn contract opgezet. De nieuwe aanvraag gaat nu net weer zo werd mij verteld. Aansluiting(werkt niet) monteur wordt gestuurd voorts wordt v Gelder aangestuurd die lost het niet op voorts wordt weer het contract bij KPN opgezegd. Ik heb KPN vorige week al gesommeerd om het op te lossen zoniet dan ga ik 30 januari voor 12.00 uur het nu zelf opzeggen dat is voor de 14 dagen bedenktijd. Het is niet anders . Krijg gewoon het idee voor schut te worden gezet .

 

Admin: Afgesplitst en reactie onder je bestaande topic geplaatst hierover