Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

Per 15 september 2021 hebben wij ons contract bij jullie opgezegd. Er is meerdere malen telefonisch contact over geweest. Het was volgens jullie allemaal geregeld. Zojuist ( 30 nov.) weer met jullie gebeld, omdat jullie steeds geld blijven afschrijven. Medewerker bevestigde ons verhaal (opzegging staat goed in het systeem) en verbond ons door naar een meerdere. Het contact werd abrupt verbroken toen het 20 uur was. 

Wij zouden graag ons geld terug ontvangen (van 2,5 maand). Hoe kan dit zo snel mogelijk worden geregeld?

 

Gr. Chantal van Gelder

Kampen

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Chantal van Gelder!

Dat is natuurlijk vreemd, heb je opgezegd en dan blijven de incasso's binnen stromen!
Ik wil graag eens met je kijken wat er aan de hand is. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Zou je hier een reactie kunnen geven zodra je dat klaar hebt dan kan ik aan de slag voor jou!


Beste Nico,

We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en als het goed is wordt het nu zo snel mogelijk opgelost. Ik wacht het even af. Bedankt voor je reactie!

 

Gr. Chantal 


Beste Nico,

Helaas heb ik te vroeg gejuicht. KPN heeft nog steeds geen actie ondernomen. We blijven klant en geld betalen. Het ligt bij de overstapservice. Heel gedoe, om gek van te worden. Wij moeten nu dus onze huidige provider bellen om geld terug te krijgen

Omgekeerde wereld toch. 

 

Gr. Chantal 


Hoi @Chantal van Gelder!

Dat is natuurlijk vreemd, heb je opgezegd en dan blijven de incasso's binnen stromen!
Ik wil graag eens met je kijken wat er aan de hand is. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Zou je hier een reactie kunnen geven zodra je dat klaar hebt dan kan ik aan de slag voor jou!

:disappointed_relieved:  Zou je jouw forumprofiel dan nog even kunnen invullen zodat ik kan meekijken?


Hoi Nico,

Ik heb ingevuld wat ik wist. Ik hoop dat je eruit kunt komen zo. We hebben in totaal wel 5x contact gehad met jullie en telkens werd gezegd dat het zou worden geregeld. Ook vandaag weer contact gehad maar helaas…..van het kastje naar de muur. 

Ik heb in het forumprofiel mijn telefoonnummer gezet, zodat je me ook kunnen bellen. 

Gr. Chantal 


Ik zie inderdaad dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Wij hebben de diensten op hun signaal stop gezet (je abonnement is gestopt bij ons inmiddels dus)  Als deze datum niet klopt met wanneer je bij de nieuwe provider bent aangesloten dan staat de nieuwe provider voor de dubbele kosten. Zij kunnen dit aan jou crediteren. Ik zal je toch moeten doorverwijzen naar je huidige provider hiervoor.


Hoi Nico,

Dat is nou precies het probleem, jullie hebben ons abonnement niet stop gezet. Afgelopen week is dat pas beeindigd. Dit na - weet ik hoeveel- telefoontjes van onze kant. Er moest blijkbaar nog een vinkje worden gezet met : abonnement stoppen. Wel vreemd, want op 15 september zijn wij 's ochtends al afsloten van tv, internet en bellen. 

Hierin hebben wij zelf ook niet opgelet, want wij hadden moeten doorzeuren om ons abonemment nu echt stop te zetten. Maar wij vertrouwden op jouw ( blijkbaar nieuwe) collega's die het allemaal ook niet wisten en ons beloofden dat het goed zou komen. 

Maar het meeste van al steekt de zakelijke en niet empatische reactie van jouw collega's. Is er dan bij al dat telefonisch contact niemand geweest die ons abonnement daadwerkelijk kon stoppen? Moest ik daarvoor soms wel 40 minuten in de wacht staan, en weer doorverbinden en weer doorverbinden?

We worden gewoon afgescheept en er wordt niet meegedacht. Sorry, maar ik vind dat een waardeloze manier van zakendoen. Wij hadden inderdaad beter moeten opletten, maar van jullie kant is er geen enkele geste geweest. Zelf niet in woorden b.v. Wat vervelend voor u.

Dit geintje heeft ons een hele bak geld gekost. We zijn een hele slechte ervaring rijker en een illusie armer. 

 

Groet, Chantal

 

 

  

 

 


Beste medewerker KPN,

Ik heb precies hetzelfde probleem als klant 74. Op 15 september zou ons contract worden beeindigd, maar door heel vage redenenen is dat pas afgelopen week goed gekomen. Ondertussen zijn we 3 maanden! verder. Ik kom helaas niet verder bij je collega's. Ik had al een vraag neerlegd bij je collega Nico, maar die verwijst me door naar T-mobile. 

Maar wij hebben zo vaak met jullie gebeld over de status van de opzegging en elke keer werd er gezegd dat het goed zou komen. Nou niet dus. 

Kun jij mij nog verder helpen?

Gr. Chantal 

admin: reactie verplaatst naar lopende topic. 

 


Ik snap absoluut dat het een nare zaak is, maar daarvoor is de overstapservice. Zodat de klant niet voor dubbele kosten komt te staan. De nieuwe provider handelt dit met de klanten af. 
Is het inmiddels nog goed gekomen bij T-Mobile?


Hoi Nico,

 

Nee helaas...dit is hun antwoord. Zie hieronder. We moeten het met jullie oplossen.

Gr. Chantal

 

Beste, Heer van Gelder

Na aanleiding van ons telefonische contact stuur ik u deze mail.
U stelde mij de vraag wat de reden was waarom T-Mobile het contract bij KPN niet heeft stopgezet.
De overstap was afgewezen omdat er al een opzegging bekend was bij kpn omdat een contract niet 2 keer op te zeggen is, Konden wij de overstap helaas niet regelen.

Het gaat om overstapdossiernummer:TFAS-KPN-VBK82925O001-2