Skip to main content

Ik heb meer een opmerking. Ik heb door de jaren heen meerdere monteurs op bezoek gehad de laatste in maart 4 super wifi punten alleen het maakt niet uit in mijn huis overal is de wifi echt kut. Ik werk gedeeltelijk thuis en dan zou je zeggen ga ik op me hotspot heb namelijk onbeperkt internet zelfs dat is ellende en klapt er elke keer uit. Dit is al de zoveelste keer en ik hoef niet gebeld te worden met weer een reset en weer alles na lopen. Want aan afspraken houden is ook niet jullie sterkste punt. Ik wil gewoon goed wifi. Ik betaal 108 euro per maand alleen voor me internet en TV. Daarnaast hebben wij ook nog 4 telefoon abonnementen lopen bij jullie. Ik betaal dus per maand rond de 200 euro totaal inclusief mijn telefoon abonnementen dit is echt schandalig. Ik heb sterk het gevoel en ik ben heel trouw geweest al jaren dat ik beter kan overstappen want slechter wifi in mijn huis is niet mogelijk. Dus kom met een oplossing die werkt want het kost mij klauwen vol met geld tijd energie niet kunnen werken. 

Hallo @Miranda010 ,

. Dus kom met een oplossing die werkt want het kost mij klauwen vol met geld tijd energie niet kunnen werken. 

De oplossing is om in ieder geval jouw werk-PC bedraad aan te sluiten. Dus via een kabel naar het modem.  


Dat zou niet moeten. Ik weet dat het bedraad beter is alleen ik zit al op een superwifi punt bedraad met mijn laptop. En hij doet het heel even goed en daarna is het klaar. Zelfs hotspot van KPN van me telefoon klapt er elke keer uit. 


Natuurlijk is bij jou goed wifi mogelijk @Miranda010 . Vertel eens wat over je netwerk. 


Hi @Miranda010 en welkom op het forum! 

Natuurlijk is bij jou goed wifi mogelijk @Miranda010 . Vertel eens wat over je netwerk. 

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb je alleen een modem en superwifi punten voor de wifi? Of gebruik je een eigen router bijvoorbeeld? 
Ook ben ik benieuwd of de wifi in huis overal slecht is of op bepaalde plekken. Wifi blijft erg storingsgevoelig, dus als je bijvoorbeeld een nieuwbouw woning hebt met behoorlijk goede isolatie, dan heeft het wifi signaal al wat meer moeite. 

We hebben ook een artikel met tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi. Wellicht staan daar ook nog tips tussen die nog niet geprobeerd zijn en die het oplossen. 
Neem die dus ook door, wie weet zit de oplossing daar al tussen.