Skip to main content

Geachte heer / mevrouw,

Wij hadden een ondernemerspakket internet (klantnummer ***) welke door de KPN al in mei is stopgezet. Tot heden ontvangen wij hiervoor facturen ter hoogte van €54,45. Er is meerdere keren gebeld met de KPN en er zijn meerdere klachten aangemaakt maar weer kregen wij gisteren deze factuur te betalen… Kan dit nu eindelijk eens stoppen!

 

Uitziend naar uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet,

L.Blok

 

Admin: klantummer verborgen

Hallo @KPNProblemen , even bellen met de zakelijke hlkpdsk 0800 0403.

Succes.


Is al meerdere keren gebeurt, en iedere keer worden we met een kluitje het riet ingestuurd. Op geen van de klachten word gereageerd en ik verwacht op die die vandaag is genoteerd ook niet...


Hi @KPNProblemen, ons forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom hebben we het klantnummer uit je bericht gehaald en raad ik je aan om hier voorzichtig te zijn met je (persoonlijke) gegevens. Rot om te lezen dat het opzeggen van het pakket zoveel moeite kost. 

Dit forum is het gebruikersforum voor particuliere klanten van KPN. Hier helpen behulpzame gebruikers andere forumbezoekers op weg, en waar nodig springen wij als moderators natuurlijk ook in. Ik zou je graag helpen, maar we hebben niet de mogelijkheid om iets te doen met of te helpen bij zakelijke diensten. Daarom raad ik je aan om de tip van @JanD op te volgen en contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice. Wat je anders ook kan proberen, is een topic aanmaken op het zakelijke kpn forum. Ik durf niet te zeggen of mijn collega's daar de mogelijkheid hebben om het voor je op te lossen, maar je kunt een poging wagen. Ik hoop dat het via een van deze wegen snel opgelost is!