Skip to main content

Voor huidig internetsnelheid 100/100 betaal ik extra €4,99. Als ik wil verhogen naar 200/200 kost dit € 8,99 per maand. Bekijk ik online op "Mijn KPN” wat ik zou moeten betalen in totaal voor hele pakket, wordt het totaal € 77,61

Huidige totaalpakket is totaal € 68,61, verschil/meer te betalen derhalve € 9,00. Totaal vreemd, onduidelijk en onjuist. Zeker nu op de berekening van KPN € 4,99 wordt doorgehaald. Je verwacht extra te betalen € 4,00 ( = nieuwe tarief €8,99 minus oude tarief €4,99) en niet €9,00 

Graag explicatie!

Kunt u een schermafdruk plaatsen van die berekening van die € 77,61?

En misschien kun je er ook eens naar kijken om je abonnement aan te passen naar een Hussel abonnement. Mogelijk is dat goedkoper. 


 


Volgens mij zou je uit moeten komen op 67,61. Dan zou het kloppen. Waar hun die 10 euro extra vandaan halen snap ik niet erg.


Derhalve is het van groot belang dat je rechtstreeks met een KPN medewerker moet kunnen communiceren over dergelijke problemen. Forums wat dat betreft werken in dit soort gevallen niet of nauwelijks. In ieder geval kost het het heel veel kostbare tijde om zulke toch simpele onderwerpen aan de kaak te stellen. Het schiet niets op! KPN vermeld nergens telefoonnummers of mailadressen van klantenservice diensten. Je draait als maar in een kringetje rond zonder dat er korte maar krachtige oplossingen worden verstrekt. Zeer ergerlijk zulke klant onvriendelijke mediavormen. Heeft absoluut niet mijn voorkeur.

 

In ieder geval bedankt voor je moeite.

Hopelijk dat een KPN'er dit ter harte neemt en alsnog met oplossingen komt !


Er komt hier nog een KPN medewerker langs. Hopelijk zeer snel. Met de info die hier nu in het topic staat kan die al meteen heel veel. Zeker als u ook nog even uw forumprofiel in vult.


Telefonisch, heden 06 mei, met KPN medewerkster gesproken. Men had vastgesteld dat berekening inderdaad niet juist was en zal men dit intern onderzoeken en corrigeren.  Internetsnelheidsverhoging idem heden telefonisch geregeld met een zeer vriendelijke en vooral behulpzame medewerkster.