Skip to main content

Hallo, ik heb recent een nieuw internet+TV abbonement afgesloten met glasvezel internet. Ik heb nog niet eerder glasvezel gehad dus deze moet aangesloten worden in m'n huis. Ik heb vandaag telefonisch contact gehad daarover. Maar omdat het om een bovenwoning gaat(tweede verdieping) zeiden ze dat de onderburen ook thuis moeten zijn, omdat ze kennelijk met een ladder in hun tuin moeten zijn en ik, voordat ik een afspraak maak voor de aansluiting, eerst met hun moet overleggen wanneer dat voor hun uitkomt. Maar wat me uit het gesprek niet echt duidelijk werd is wat voor last m'n buren verder zullen hebben van de aansluiting. Gaat er ook in hun tuin gegraven worden? Zullen ze ook in hun woning moeten zijn? Gaan er kabels/boringen/gaten of wat dan ook aan hún gevel aangebracht worden? Of gaan ze puur en alleen in mijn huis en/of aan mijn voorgevel aan de slag? Dit lijkt me namelijk wel goed om eerst te weten voordat ik een dergelijk verzoek bij de buren neerleg. Ik heb al wat rondgezocht op internet maar daar werd ik ook niet veel wijzer uit. 

Dag @Jimmy Jim goeie vragen. Je kunt die vraag beter stellen aan het bedrijf wat glasvezel aanlegt. kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. Hier ben je bij kpn de provider. Die verzorgt het signaal maar heeft niets met de aanleg van doen.


Daar heb ik al gekeken en niks gevonden, tevens hebben ze geen forum. Ook zijn ze maar te bereiken tot 17:00, daar heb ik dus niks aan. 


Welkom op het forum Jimmy en dankjewel voor je bestelling! 💚


Zoals @Joep1965 al aangeeft kunnen wij hier helaas niks mee. Wij leveren enkel de verbinding, niet het netwerk. Hopelijk dat je ze spoedig te pakken krijgt om de situatie verder te bespreken.