Skip to main content

Ik wilde overstappen van Ziggo naar KPN. Kreeg op 26 mei een bevestiging van KPN en vervolgens op 28 mei het bericht dat er “extra onderzoek” nodig was. Dat is vijftig dagen geleden inmiddels. Ik heb geen verdere update ontvangen, geen nadere uitleg over wat er aan de hand is. Helemaal niets. Ik heb dus geen idee wat de status is en ook geen idee of ik überhaupt nog ergens op een wachtlijst sta. 

Heeft iemand een vergelijkbare ervaring? En hoelang heeft het geduurd voordat het uiteindelijk werd opgelost (als het al werd opgelost)? 

Dank alvast,

Jan

 

Vul even je profiel in, een moderator kan dan mee kijken wat de status is van jouw bestelling


Dank voor de snell reactie.

Ik heb het profiel, zo ver dat mogelijk was, ingevuld. 


Hi @JanDoe, welkom hier en dankjewel voor het alvast invullen van je gegevens. 

Ik heb de bestelling gevonden en ik zie de status ook. Ik heb mijn collega's van de technische dienst aangestuurd om dit op te pakken, ik verwacht dat dit binnen 3 werkdagen gebeurt. Nog even geduld dus. 


Hartelijk dank voor de reactie en ik ben blij te horen dat de aanvraag niet ergens tussen wal en schip is geraakt. Ik wacht het verder rustig af, geen probleem. Nogmaals mijn dank 👍


Graag gedaan, hou me even of op de hoogte en vooral mocht je deze week niets hebben gehoord.