Skip to main content

Het is treurig hoe je bij KPN (corebusiness communicatie) van het kastje naar de muur wordt gestuurd! Om op een afspraak te zijn voor schouwen glasvezelaanleg heb ik duidelijk een dag en tijdvak afgesproken omdat ik meer dan 200 km moet rijden om er te zijn. Nog eens gebeld met 088 1860666 het bedrijf waar KPN het heeft ondergebracht en er wordt bevestigd dat het goed staat genoteerd. Ze komen vandaag bij u. Het is inmiddels bijna 20:00 uur en ik verwacht niet meer dat er iemand gaat komen. Onrustig en vol ergernis over het hopeloze voortraject en nu dit weer ga ik straks de nacht in. 

 

Admin: afgesplitst

Dag @AdrianaW je bent hier op het forum van kpn de provider.  Die heeft niets met de aanleg van glasvezel van doen.  Kpnnetwerk is de eigenaar van het glasvezelnetwerk en is een zelfstandig bedrijf. 


Tja ik krijg een brief van KPN Netwerk dat de koperdraadjes worden vervangen door glasvezel omdat dit de toekomst heeft. Van mij hoeft het niet want het werkt nu goed. Ik volg dus niet zo wat je bedoelt met dat ik niet op dit forum thuis hoor. Ik ben er gekomen na lang zoeken hoe ik een klacht digitaal kan indienen. Wat mij betreft is dit einde van dit lijntje voor mij. Ik moest even mijn ei kwijt.


Ik volg dus niet zo wat je bedoelt met dat ik niet op dit forum thuis hoor.

Wat @Joep1965 bedoelt is dat dit forum is voor de diensten die KPN levert aan consumenten. KPN Netwerk is eigenaar van het netwerk in de grond en volledig verantwoordelijk voor de aanleg van glasvezel. De makkelijkste vergelijking is met het stroomnet: Liander is netwerkbeheerder en Eneco de leverancier van de diensten. KPN Netwerk is in deze vergelijking Liander en KPN is in deze vergelijking Eneco. Net als andere providers huurt KPN de glasvezel bij KPN Netwerk wat een volledig losstaand bedrijf is van de provider KPN. 

Uiteindelijk valt het allemaal onder dezelfde NV die eigenaar is van zowel de BV van KPN Consumentenmarkt als de BV van KPN Netwerk. De naamgeving maakt het in sommige gevallen verwarrend en ik begrijp die verwarring ook.

 

Admin edit: Je kunt daarom het beste contact opnemen met KPN Netwerk.