Skip to main content

korting aanbieding van 7,50 euro voor 9 maanden. in de vergelijking blijk ik 8,36 meer te gaan betalen.

Welkom op het Forum van KPN @targus 

Zou je wat duidelijker willen omschrijven waar deze korting over gaat.
Over welke diensten zou je 9 maanden 7,50,- euro korting krijgen?
En over welke vergelijking hebt je het nu precies?

Nu is het voor ons op het forum onduidelijk wat jij nu precies bedoelt te zeggen.


Bovenstaande is voor trouwe klanten internet, tv en vast bellen..daar zit een een knop  verzilver je korting waarna je de mogelijkheid hebt te vergelijken

 


Hoi @targus 

Wat je hebt ontvangen is een promotie actie voor bestaande klanten, vanaf de afdeling marketing vanuit KPN, om je te bedanken dat je al een tijdje klant bent.
Deze actie wordt maar naar een selectief groepje klanten gestuurd, waarvan jij er dus één bent.

Door op de bijgevoegde button te klikken in de e-mail, kun je een vergelijking maken er daar een keuze uit maken, althans zo haal ik het uit je verhaal.
Dat je dan duurder uit bent, vind ik zelf ook eerlijk gezegd bijzonder, want met deze korting zou je in jouw geval 7,50,- euro goedkoper uit moeten zijn, gedurende de eerste 9 maanden.

Het beste kun je even bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via 0800-0402.
Spreek nadat de voice respons stem heeft gevraag waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen, die kunnen dan samen met jouw verder kijken.
Deze afdeling is van maandag t/m vrijdag geopend van 8:00 tot 20:00 uur en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).