Skip to main content

Goedemorgen kpn.

Ik heb thuis tv en internet en een sim only bij jullie aangevraagd. Nu heb ik vanmorgen een mail en sms ontvangen dat mijn internet aansluiting op mijn aderes het zou moeten doen? Ik heb alleen nog geen spullen box of monteur gezien of gehoord. En mijn sim kaart zou vertraagd zijn?.. heeft u voor mij meschien wat meer duidelijkheid? B.V.D 

D.Holm 

 

Beste @Danny holm. 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Haal voor je eigen veiligheid en privacy de persoonlijke gegevens uit je bericht. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.


HI @Danny holm., welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Danny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â