Skip to main content

Afgelopen vrijdag is als onderdeel van een groter glasvezel project bij ons een glasvezel aansluiting gelegd. Deze ligt volledig in de meterkast, en wegens de verder alleen beschikbare Ziggo aansluiting hebben wij hierom gewacht met het afsluiten van een Internet Abonnement bij andere providers omdat wij graag via KPN dit zouden willen regelen.

Nu is dit ondertussen vrijwel een week geleden gebeurt, maar is er nog geen duidelijkheid over wanneer wij mogelijk aangesloten kunnen worden. Ook geeft de KPN Netwerk website aan dat onze pandeigenaar nog geen toestemming zou hebben gegeven, ondanks dat zowel de eigenaar als wij toestemming hebben gegeven hiervoor.

Na meerdere keren aan te telefoon te hebben gehangen met weinig duidelijkheid hieruit ben ik daarom maar naar het Forum gestapt, in de hoop hier meer duidelijkheid uit te kunnen halen.

Verder hebben wij ook moeite gehad met een bestelling op ons adres te plaatsen, omdat de toevoeging hiervan vaak incorrect in het systeem kwam te staan, waardoor nu naar mijn kennis meerdere bestellingen rond zweven in het systeem.

Dag @Marco van Stiphout tussen de aanleg in huis en opleveren kan maanden tussen zitten.  Zeker bij een groot project.  Aan de andere kant moet ook heel veel gebeuren.  Misschien is er zelfs nog geen appartuur in de wijkkast.  Regelmatig de site van kpnnetwerk.nl raadplegen is de enige optie. Ik vermoed dat de status nog verwerkt moet worden in de administratie van kpnnetwerk. Zelf zou ik een jaartje Ziggo.