Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

Na jaren van ellende en frustratie met het slechte internet bij ons thuis. Kregen wij dan eindelijk een monteur bij ons thuis. Die constateerde dat het internet inderdaad super slecht was, in feite hadden wij alleen internet in de hal pal naast de experiabox. Daarnaast bleken onze versterkers (aangeraden notabene door kpn zelf) niet draadloos te werken!! Nu heeft de vriendelijke monteur twee wifipunten geïnstalleerd bij ons en niet te geloven! We hadden redelijk werkende internet!! Wij blij zou je zeggen, maar nu werd er bij ons afgelopen week een bedrag afgeschreven van €149,00 voor de wifipunten!!! Dit vind ik echt asociaal en erg klantonvriendelijk! Eerst loop ik jaren te klooien en betaal ik toch netjes, daarnaast schaf ik voor €100,00 pst wifiversterkers aan waar ik dus niets aan heb gehad! En dan zou ik nu moeten betalen voor die punten, terwijl nieuwe klanten deze gratis krijgen! Wat dachten jullie ervan om je vaste klanten netjes te behandelen en te behouden??? Graag wil ik hier dan ook een oplossing voor!

 

Beste @JGAvanV, welkom op het forum.

Wat vervelend dat jij langere tijd met wifi problemen hebt gezeten. Echter wanneer het probleem enkel en alleen wifi betreft zit het probleem, met een mooi woord, in het klantdomein. Wifi is een draadloos signaal dat beïnvloed wordt door allerlei omgevingsfactoren en daarom is het erg lastig om wifi te garanderen. De enige oplossing is dan zelf investeren in jouw eigen netwerk. De monteur brengt nooit zomaar kosten in rekening. In overleg schaf je de Super Wifi's bij de monteur aan. Het is niet mogelijk om de kosten achteraf kwijt te schelden.

Het klopt dat KPN soms acties heeft waarbij nieuwe klanten de super wifi gratis ontvangen, echter zien deze klanten af van een andere instap korting. Elke klant heeft een keer instap korting gekregen, dus jij ook.Â