Skip to main content

Sinds gisteren ben ik ongevraagd afgesloten van glasvezel.

Ik heb een extra tv box besteld en kreeg zonder overleg een mail voor een monteurs afspraak. Ik heb 4 x gebeld wat hiervan de reden is en kreeg te horen dat ik overgezet wordt naar een nieuwe aansluiting, aangegeven dat ik dat niet wilde maar het is verplicht???? De monteursafspraak kon tot 4 x niet worden verzet door een storing in het afsprakensysteem van KPN. Omdat ik niet beschikbaar was op die datum verzekerde KPN dat dit niet erg was want dan wordt er automatisch in overleg een nieuwe afspraak gemaakt.

Bij thuiskomst geen internet, vaste telefoon en tv. Met 3 bedrijven en een webshop op mijn adres geen fijne gewaarwording. Gebeld met de storingdienst maar die kon mij ook niet verder helpen. Omdat ik geen zakelijke aansluiting heb is dat nu eigen schuld want zakelijk lossen ze dit direct op (particulier niet) ik proef hier een zware discriminatie als trouwe klant met een al 41 jarig abonnement. 

Ik heb dus nu meer dan een week geen internet, tv en vaste telefoon.

Zodra de monteur is gweest stap ik over naar een andere aanbieder.

Beste ​@Arie57 je hebt hoop ik hieruit wel de les geleerd een zakelijk abo te nemen.

Je bent niet verplicht over te stappen naar glasvezel, maar koper gaat er een keer uit en als je dan niet overgestapt bent heb je niets, zoals nu.

Jan, ik was een van de eerste glasvezel klanten van KPN maar achijnbaar toe aan vervanging.

Je frustratie is begrijpelijk als internet niet werkt. Je schrijft dat je al 41 jaar klant bent bij KPN, mag er dan eens een keer niet goed gaan. Bij ons is het ook een keer niet goed gegaan maar werd perfect opgelost.

Beste ​@Arie57 ook glasvezel heeft onderhoud nodig, niet zozeer de kabel maar wel de aangesloten randapparatuur in de centrale, wijkkast en bij de klanten thuis.

Hi, 

Vervelend om te horen dat dit zo gelopen is! Ik las dat u al lange tijd gebruik maakt van de glasvezel, mogelijk dat hierom de verbinding toe is aan vervanging bij een aanpassing van het abonnement. De technieken bij glasvezel veranderen steeds en hier hoort wel eens vervangende apparatuur bij! Mogelijk gaat het hier om een aanpassing van Gof/Eof naar Pon. En hiervoor is een monteur inderdaad nodig! Is het maken van een afspraak ondertussen gelukt? 

Groet,

Reageer