Skip to main content

kpn had mijn korting verwijderd omdat ik mijn snelheid aanpasde, (Toen ik het aanpasde stond mijn korting in de bestelling meegerekent dus ging er toen vanuit dat de korting bleef bestaan), ik belde of ik weer die korting erop terug kon hebben en dit kon wel geregeld worden door zon speciale afdeling bij KPN, echter zie ik nu pas dat mijn contract weer voor een jaar verlengt is!, hier heb ik geen toestemming voor gegeven!.

en de korting die ik nu krijg is ook nog eens lager!, ik had expliciet met de vorige verleging een goed bedrag afgesproken met KPN, wat nu gewoon weg is.

 

De website was onduidelijk, heb de voorwaarde gelezen. bij het bevestigen van de wijziging stond erbij dat de korting bleef bestaan, dit was niet het geval, gebeld met KPN, en nu ineens een nieuw contract?

 

ben nu best wel een beetje pissig. en het contract staat ook nog eens niet op mijn juiste achternaam, door een geslachtnaam wijziging (Koningklijk besluit).

 

ik wil dat alles weer wordt terug gedraait zoals het was, met de correct contracts einds datum, en de korting waar ik recht op had.

 

Titel had: "Ongevraagt" moeten zijn ipv "Angevraagt”

Bump.


Hallo @Kevin O , topics worden door KPN medewerkers op volgorde van binnenkomst opgepakt.
"Bump” versnelt dit niet. Het is druk op het forum, dus helaas kan het meerdere dagen duren.


Hoi @Kevin O! Ik snap dat je op zijn zachtst gezegd baalt dat de korting is verdwenen, en dat als klap op de vuurpijl je naam ook niet klopt. Als de wijziging nog geen 14 dagen geleden is dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Vraag dan naar de afdeling opzeggingen, en dan kunnen zij je hier verder mee helpen. Ik kan geen contracten terugdraaien, of naamswijzigingen doen, maar telefonisch kunnen mijn collega's dit wel. 🙂 Ik weet niet of de korting ook weer terug kan komen, maar ook daar kun je het beste bij hen over informeren. Hopelijk lukt het toch om weer een abonnement te krijgen waar je tevreden mee bent qua kosten en inhoud! 


Kon niets meer mee gedaan worden was het antwoord 😥 

 

als ze mij hadden laten weten dat mijn contract verlengd zou worden was ik hier nooit mee akkoord gegaan…

ik zeg dan ook al mijn KPN producten op per einddatum, genoeg andere providers….

ik wou al eerder weg, maar ziet erna uit dat jullie mij nog voor een jaar hebben helaas…

dit alles door een fout in jullie systeem, en nu moet ik op de blaren zitten…

alles wat ik wou was dat mijn wijzeging ongedaan gemaakt kon worden (dit was binnen de 14 dagen) en ik mijn speciale afgesproken korting weer terug kon krijgen, ik had toen afgesproken 1 jaar geleden dat ik wou verlengen onder voorwaarde dat ik die korting hield. Dit komen jullie nu niet na!

dit was mijn vorige post, ik ging ervan uit dat alles gewoon goed geregeld was, dus had er niet meer naar om gekeken, nou bleek dus wel even anders te zijn!

 

erg jammer, eens en de laatste keer bij KPN


Toch maar naar de KPN Winkel geweest in Zutphen.

Helaas konden hun ook niets doen. zowel mijn Contract als mijn naaswijzeging niet.

Ben echt pissig nu, want telefonisch kan er niets, op het forum niet, en in de winkel niet!

Dit contract staat tevens niet eens op de juiste naam meer! ik wil hem kosteloos beeindigt hebben!

 

Ze konden niets meer doen want het contract is 2 maanden geleden door een KPN medewerker afgesloten…..

 

Mvg

Kevin


Deze mag gesloten worden…..


Jammer, dat is niet het nieuws waar je op hoopte. 😥 Dan is er inderdaad helaas niets meer aan te doen. Indien het contract op de naam van een ander persoon staat, dan kun je door middel van een contractovername de naam aan laten passen. Hopelijk is dat nog een optie, ondanks dat de korting e.d. niet meer terug te halen zijn. Ook een tip voor de toekomst, al is dit nu mosterd na de maaltijd, lees de bevestiging die je ontvangt goed door nadat je iets bestelt of wijzigt. Die is leidend, en als daar iets niet op klopt dan kun je zo snel mogelijk contact opnemen om dit recht te laten zetten. Sowieso binnen 14 dagen. Ook handig om te weten bij een toekomstige andere provider of bestellingen. Ik zal het topic sluiten, bedankt voor het terugkoppelen! 


Alles is nu goed geregeld en mijn contract periode is terug gedraait :)

ik wil nog wel even een dingetje laten zien. op de pagina snelheid wijzigen staat dit

 

 

Zoals je kan zien, wordt de Actie 6 maand niet doorgestreept, Daar ging ik dus de mist in, ik dacht dat de actie gewoon bleef behouden. Denk dat het slim is als hiernaar gekeken kan worden.